کد خبر:27566
پ

فتح اله زاده شکایت دزد را پیش شاه دزد برد | شکایت از وزیر ورزش به رئیس جمهور؟

علی فتح اله زاده مدیرعامل سابق استقلال در حمایت از تیم استقلال، شکایت از وزیر ورزش و عوامل او در بدنه مدیریت استقلال را نزد رئیس جمهور برد و از او برای سامان بخشیدن به اوضاع استقلال کمک خواست!   فتح اله زاده شکایت دزد را پیش شاه دزد برد | شکایت از وزیر ورزش […]

علی فتح اله زاده مدیرعامل سابق استقلال در حمایت از تیم استقلال، شکایت از وزیر ورزش و عوامل او در بدنه مدیریت استقلال را نزد رئیس جمهور برد و از او برای سامان بخشیدن به اوضاع استقلال کمک خواست!

 

فتح اله زاده شکایت دزد را پیش شاه دزد برد | شکایت از وزیر ورزش به رئیس جمهور؟

فتح اله زاده شکایت دزد را پیش شاه دزد برد | شکایت از وزیر ورزش به رئیس جمهور؟

به نظر می رسد این اتفاق مصداق مثل معروف، بردن شکایت از دزد نزد شاه دزد است چرا که وزیر ورزش در طول دوران ریاست جمهوری حسن روحانی تغییر کرده اما رویکرد دولت نسبت به اتفاقات دو تیم استقلال و پرسپولیس تغییری نکرده و همین مسئله نشان میددهد، مشکل استقلال سلطانی فر نیست بلکه دولت و نگاه دولتی ها و سیاسیون به فوتبال است و در دوران حسن روحانی تصمیم بر آن شد که با حمایت از یک تیم، بخشی از آلام هواداران آن تیم خاص را که قبل از روی کار آمدن حسن روحانی، 10 سال در حسرت جام به سر کردند، التیام داده شود و لازمه اجرایی شدن این اتفاق نه لزوماً تقویت آن تیم خا بلکه تضعیف رقبای آن تیم خاص بوده که به صورت عملی توسط بازوی اجرایی دولت در حوزه ورزش یعنی ریاست وزارت ورزش در دو دوره مختلف (گودرزی و سلطانی فر) به اجرا در آمد.

با نگاهی به افشاگری پندار توفیقی در خصوص کارشکنی های آشکار وزارت ورزش در امور استقلال به سادگی می توان فهمید ماجرا چیست و مشخص نیست علی فتح اله زاده با چه امیدی شکایت خود از وضعیت استقلال را به پیش حسن روحانی که خود عامل اصلی به وجود آمدن این اتفاقات بوده، برده است.

 

پیشتر حسن روحانی در حوزه اقتصاد نیز ثابت کرده که در ظاهر یک جور صحبت می کند اما در عمل طور دیگری با مردم برخورد می کند. روحانی که با وعده های دروغین خود سرمایه مردم را به بورس کشاند و سپس سرمیاه آنها را در کوره بورس ذوب کرد، در جلسات متعدد هیئت دولت ظاهراً شعارهای حمایت از بازار سرمایه را مطرح می کرد اما امروز در مناظره های انتخاباتی مشخص شده که او در عمل از اعتماد مردم به دولت سوء استفاده کرده و سرمایه مردم در بورس را برای مملکت داری خرج کرده است.

امروز نیز شاید حسن روحانی دستور به رفع مشکلات استقلال در ظاهر بدهد اما در عمل همان خواهد بود که در چند سال اخیر جاری و ساری بوده است و چه بسا حتی این سنگ اندازی ها و کارشکنی ها در پایان دولت شدت و حدت بیشتری نیز به خود بگیرد. پس تنها چاره هواداران استقلال در مقطع فعلی صبوری برای اتمام کار دولت حسن روحانی با عواملش در وزارت خانه های مختلف است چرا که هیچ راه عملی برای خلاصی از این ظلم در حالی که ظالم هنوز در مسند قدرت است و حکمرانی می کند وجود ندارد.

 

فتح اله زاده نباید فراموش کند که حتی نمایندگان مجلس نیز نتوانستند سلطانی فر را استیضاح و عزل کنند، چه برسد به حسن روحانی که خود این فرد را در راس کار قرار داده است و مطمئنا از انتخاب خود حمایت می کند.

 

پی نوشت: مصادیق در خصوص کارشکنی دولت و وزارت ورزش در کار استقلال و موضع حمایتی از باشگاه پرسپولیس فراوان است و تنها بخشی از آن را می توان در افشاگری پندار توفیقی علیه وزارت ورزش دید. امروز هوادار استقلال در حالی نگران نقل و انتقالات تیمش است که به ظور مشخصی مدیرعامل دست نشانده وزیر ورزش اقدامات مخربش را شروع کرده و به نظر می رسد این اقدامات که صدای هیئت مدیره را نیز درآورد تا انتهای دولت ادامه داشته باشد. اگر مسعود سلطانی فر به سبب افتضاح مدیریتی اش در سطح فوتبال ملی و باشگاهی و همچنین ایجاد آشفته بازار در امور تیم استقلال همچنان در راس کار است نه به سبب حسن انجام کارش بلکه به واسطه پشتوانه محکم و گرمی است که او را در مقابل استیضاح مصون کرده است چرا که این رویه، سیاست کلانی است که برای فوتبال ایران ترسیم شد تا توازن بین دو تیم محبوب پایتخت برقرار شود. از نزدیک کردن بردهای دربی گرفته تا نزدیک کردن افتخارات در جام حذفی و تلاش برای رسیدن به یک قهرمانی در آسیا و حتی ستاره زدن روی لوگو و … همگی تلاش های آشکار در دولت حسن روحانی برای متوازن کردن معادله همیشگی بین هواداران استقلال و پرسپولیس بوده است که متاسفانه دود این اتاق به چشم فوتبال باشگاهی ایران رفت.

دیدگاه کاربران 2 دیدگاه
  • تاجی طبرستانی 10 ژوئن 2021 / 3:58 ب.ظ

    به نکته بسار خوبی اشاره شده، هواداران لنگ یا همین قهرمانی های ساختگی و بردهای در دربی ک با ناداوری بدست اومده حسابی سر کیف میشن و بیکاری و گرونی و کلاه گشاد بورس رو فراموش میکنن، من در محل کارم یه همکار لنگی دیدم ک صد میلیون ماشین زیر پاشو فروخته گزاشته بورس شده پانزده میلیون و از طرفی ماشینش شده‌۳۰۰ میلیون ولی با دوتا برد لنگ همه چی رو فراموش میکنه و کلی هم حال میکنه و …..

  • کوروش 10 ژوئن 2021 / 7:58 ق.ظ

    احسن آقایان حسام ملکی و میثم فراهانی و هاتف نظی تنها خبرنگار و نویسندهایی که حقایق و می نویسی خارج از حمایت کورکورانه از تیم استقلال ، و بتا کاپ تنها سایتیه که تو اینهمه سایتهای بی خاصیت که همش دروغ و چاپلوسی برای تیم خاص و حاشیه برای استقلاله ، ارزش مطالعه و بازدید داره ، و من تو این کارموندم یعنی تو این مملکت کسی از حقوق دانها و وکلای استقلالی نیستن که با شکایت و از راههای قانونی جلوی این همه تبعیض و ظلم و بگیرن ؟ بازرسی ویا قوه قضائیه و … یا حتی فیفا .

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید