کد خبر:40399
پ

فتح اله زاده: تا 10 روز آینده باید 2 میلیون دلار به طلبکاران پرداخت کنیم

علی فتح اله زاده مدیرعامل جدید استقلال با حضور در استودیوی شبکه خبر به سوالات و ابهامات اخیر حول این تیم پاسخ داد. در ادامه گزیده صحبتهای او را می خوانید. من چون به عدد چهار علاقه دارم، برای بار چهارم مدیرعامل استقلال شدم. این بار خودم بمب بودم. (باخنده) ما صحبتی داشتیم در مورد […]

علی فتح اله زاده مدیرعامل جدید استقلال با حضور در استودیوی شبکه خبر به سوالات و ابهامات اخیر حول این تیم پاسخ داد. در ادامه گزیده صحبتهای او را می خوانید.

من چون به عدد چهار علاقه دارم، برای بار چهارم مدیرعامل استقلال شدم. این بار خودم بمب بودم. (باخنده)

ما صحبتی داشتیم در مورد دارایی‌هایی که داریم ولی وقتی که آمدم، برعکس چیزی بود که صحبت کرده بودیم. وضعیت خوبی نداریم.

تیم استقلال یک تیم ریشه‌دار و بزرگ است. هواداران دوست دارند که تیم شرایطش خوب باشد. ما آمده‌ایم که یک باری را برداریم.

در حساب باشگاه الان پولی نیست. البته پول‌ها برای باشگاه خرج شده است. درآمدهایی که آقای آجورلو انتظار داشته محقق نشده است. امروز صبح چند نامه روی میز من بود که باید به زودی پرداخت شوند. مثلا پول آقای استراماچونی زمانش گذشته است و باید پول را پرداخت کنیم.

ما یک ماه سخت را پیش روی داریم ولی نمی‌گذاریم به تیم آسیبی وارد شود.

من تلاش می‌کنم تعهد به بازیکنان انجام شود و به آن‌ها این اطمینان را داده‌ام و ان‌شاءالله بتوانیم تعهدمان را تا قبل از تعطیلات انجام دهیم.

امروز یک جلسه با آقای سجادی و پولادگر درباره مجوز حرفه‌ای داشتیم. شرایط سختی داریم. ما یک برند بزرگ هستیم و می‌خواهیم سه‍ام باشگاه رشد پیدا کند و امیدوارم در دو سه ماه آینده سهام ما رشد خوبی پیدا کند.

بعضی اوقات سلایق مدیران به هم نمی‌خورد. من خیلی در جریان جدایی آقای آجورلو نبودم و ظاهرا اختلاف سلیقه و محقق نشدن برخی مسائل موثر بوده است.

ما یازده روز دیگر در سوپر جام باید بازی کنیم. بعضی دوستان مربی ما را اذیت می‌کنند. او مهمان ماست. او حسی قوی به استقلال دارد. بپذیریم که درباره پنالتی‌ها خیلی در حق ما ظلم شده است.

ما به عنوان مدیر باید فضا را برای ساپینتو مهیا کنم. او احساسات لطیفی دارد و باید دید چه کسی اول او را اذیت کرده است. من می‌آیم جلو و از حق تیم دفاع می‌کنم. او مربی خوبی است.

ما چیزی بالغ بر دو میلیون دلار در این ۱۰ روز باید پرداخت کنیم.

به ساپینتو گفتم شما به من بگو چه زمانی به تمرین بیایم چون شرایط تیم حساس است. این هفته احتمالا به تمرین می‌روم و بازیکنان را می‌بینم.

هنوز مکان بازی سوپر جام مشخص نیست. من به آقای حدادیان گفتم که بازی در آزادی باشد به دلیل اینکه کیفیت چمنش بهتر است. حالا قرار است تا در این رابطه مشترکا تصمیمی بگیریم.

تمام تلاش ما برای قهرمانی است. ما امسال مدعی قهرمانی هستیم. برای من هم رفت و آمد خوش آیند نیست. به من فرصت بدهند، ظرف سه سال تیم را قهرمان آسیا می‌کنم تا دینم را به هواداران ادا کنم.

بازی خوانی ساپینتو خیلی خوب است. او مربی خوب و زحمتکشی است. من از او حمایت می‌کنم. نظر ایشان یک هافبک بازیساز است. فکر می‌کنم نظر ایشان یک بازیکن خارجی است.

بازیکنان جوانی در استقلال داریم. امسال این‌ها را حفظ می‌کنیم. اگر موقعیت ترانسفر باشد، این کار را می‌کنیم. با پول آن هم تیم را تقویت باید بکنیم.

به نظر من کاری که آجورلو در تبلیغات محیطی کرد، مثبت بوده است. من با آن شرکت و دوستان دیگر هم صحبت کرده‌ام. درآمد آن با پول سازمان لیگ قابل مقایسه نیست. از سازمان لیگ و فدراسیون می‌خواهم به ما در این راه کمک کنند. قرار شد چهارشنبه یا پنجشنبه با آقای قنبرزاده هم در این رابطه جلسه داشته باشیم.

از هواداران می‌خواهم مثل گذشته هوای تیمشان را داشته باشند تا ان‌شاءالله به قهرمانی برسیم.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید