کد خبر:2968
پ

فایل صوتی لو رفته از صحبتهای جنجالی کامران منزوی علیه استراماچونی و وریا غفوری

بتاکاپ – در حالی که کامران منزوی در ابتدای حضورش در استقلال به عنوان فردی امین نزد هواداران استقلال به بدنه مدیریتی این تیم وارد شد، پس از چندی مشخص شد که او نیز مثل امیرحسین فتحی و خلیل زاده و موسوی و … فرمانبردار وزیر ورزش بوده و نه تنها حرکت مثبتی در جهت […]

بتاکاپ – در حالی که کامران منزوی در ابتدای حضورش در استقلال به عنوان فردی امین نزد هواداران استقلال به بدنه مدیریتی این تیم وارد شد، پس از چندی مشخص شد که او نیز مثل امیرحسین فتحی و خلیل زاده و موسوی و … فرمانبردار وزیر ورزش بوده و نه تنها حرکت مثبتی در جهت منافع باشگاه استقلال انجام نداده، بلکه در جهت عکس حرکت کرده و به خودزنی علیه منافع باشگاه پرداخته است. فایل صوتی لو رفته از صحبتهای جنجالی کامران منزوی علیه استراماچونی و وریا غفوری پرده از بسیاری مسائل برداشت که هواداران استقلال حالا می دانند از چه ناحیه ای در حال ضربه خوردن هستند.

 

فایل صوتی لو رفته از صحبتهای جنجالی کامران منزوی علیه استراماچونی و وریا غفوری

 

صحبتهای کامران منزوی در خصوص دستمزد استراماچونی و وریا غفوری و انتقاد او از این رویه در حالی مطرح می شود که مدیران تیم رقیب یعنی پرسپولیس برای رضایت هواداران و موفقیت تیم، چک های بی محل بدون اعتبار کشیده اند و با بالا بردن رقم قرارداد بازیکنان پرسپولیس در سالهای گذشته، آنها را در تیم ماندگار کردند و به عنوان مثال فردی همچون انصاری فرد بدون اینکه ریالی در خزانه باشگاه پول باشد، به سراغ جذب استوکس، اوساگونا و گل محمدی رفت اما دوستان در باشگاه استقلال به یکباره حافظ بیت المال شدند و از نگه داشتن نیروهای کارامد خودی نیز عاجز بودند. وقتی علیرضا بیرانوند دستمزد 8 میلیارد تومانی دریافت می کند، به واقع چرا کاپیتان استقلال با تاثیرگذاری زیاد در بازیهای این تیم، نباید درخواست 4 میلیارد  تومان برای یک فصل داشته باشد؟ وقتی استراماچونی تیم استقلال را بعد از مدتها به صدر جدول برد، چرا نباید خواستار دستمزدش باشد و اینگونه توسط منزوی به سخره گرفته شود؟ به واقع که فوتبال ایران با حضور چنین افرادی سیرکی برای سرگرم کردن هواداران است و نتایج اینگونه با جا به جا کردن مربی و بازیکن تعیین می شوند.

 

نکته جالب در خصوص منزوی این است که او رکورددار استعفا در استقلال است اما همچنان شاهد حضور او در این تیم هستیم تا مشخص شود این استعفاهای صوری تنها برای رد گم کردن در بین هواداران استقلال بوده است و دوستان محکم و پر قدرت به پست و مقامی که سالها از کنار آن نان خورده اند نخواهند گذشت.

فایل صوتی را در پلیر زیر پخش کنید.

 

 

 

کلیدواژه : استقلال

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید