کد خبر:44287
پ

فاسد مثل فدراسیون مهدی تاج | وقتی سازمان لیگ در روز روشن دروغ می گوید!

در حالی که اعتراضات به انتخاب ورزشگاه آزادی به عنوان میزبان بازی پرسپولیس و پیکان اوج گرفته بود، مسئولین سازمان لیگ با بیانیه ای شبانه تصمیم گرفتند توپ را به زمین استقلال و پیکان بیاندازند که آنها با برگزاری بازی در استادیوم آزادی موافق بوده اند اما با انتشار دو بیانیه مجزا توسط دو باشگاه […]

در حالی که اعتراضات به انتخاب ورزشگاه آزادی به عنوان میزبان بازی پرسپولیس و پیکان اوج گرفته بود، مسئولین سازمان لیگ با بیانیه ای شبانه تصمیم گرفتند توپ را به زمین استقلال و پیکان بیاندازند که آنها با برگزاری بازی در استادیوم آزادی موافق بوده اند اما با انتشار دو بیانیه مجزا توسط دو باشگاه پیکان و استقلال مشخص شد، سازمان لیگ فدراسیون مهدی تاج با انتشار مطالب کذب و غیرواقع، مجبور به مطرح کردن آن موارد برای فرار از زیر فشار اتهام حمایت از تیم خاص شده است.

باشگاه پیکان: هرگز با میزبانی آزادی موافقت نکردیم

پیکان ادعای سازمان لیگ را رد کرد؛ خود را به خواب زده‌اند، دخالتی در انتخاب ورزشگاه نداشتیم.

بدون هیچ تعارف و هراس، با صدای بلند با اهالی فوتبال صحبت می‌کنیم و برای چندمین بار می‌گوییم اولویت ما برای میزبانی از تیم پرسپولیس، ورزشگاه انقلاب کرج بود. استادیومی که در اکثر دیدارهای این فصل، مسابقات خانگی ما را میزبانی کرد. حتی نامه‌ درخواست ما برای میزبانی در کرج، به فضای رسانه‌ کشیده شد تا صداقت کلام‌مان را نقل کند.

پس از آن که میزبانی در استادیوم کرج منتفی شد، سریعا با باشگاه پاس قوامین وارد مذاکره شده و فورا با سازمان لیگ نامه‌نگاری کردیم و گفتیم به خاطر مصلحت‌اندیشی، حاضریم در هر استادیومی که اعلام می‌شود، به میدان برویم به شرط آن که در صورت حضور تماشاگر، کلیه عواید بازی اعم از بلیت‌فروشی و تبلیغات محیطی به حساب پیکان واریز شود. صبح امروز هم جلسه‌ دیگری برگزار شد و خروجی آن، انتقال بازی به ورزشگاه آزادی بود در حالی که ما کوچک‌ترین تاثیری بر این تصمیم و انتخاب نداشتیم.

نامه ای که منطبق بر ادعای پیکان است و آنها به دلیل مصلحت اندیشی(!) انتخاب را به سازمان لیگ سپرده اند ولی مشروط به پذیرش شروط باشگاه پیکان که ظاهراً بدون پذیرش شروط پیکان، میزبانی ورزشگاه آزادی به این باشگاه تحمیل شده است و در واقع باشگاه پیکان موافقتی با انتخاب ورزشگاه آزادی بدون پذیرش شروطش نداشته است و مسئولیت این انتخاب مستقیماً بر عهده سازمان لیگ است.

سازمان لیگ و شورای تامین تصمیم گرفتند که بازی در ورزشگاه آزادی برگزار شود و باشگاه پیکان که خود را جدا از جامعه فوتبال نمی‌داند، انتخاب دیگری غیر از قبول بازی در این ورزشگاه نداشت و همواره به عنوان باشگاهی بی‌حاشیه، خود را تابع تصمیمات کلان کشور می‌داند.

▫️

امیدواریم افرادی که در این شرایط، خود را به خواب زده‌اند و باشگاه پیکان را مقصر جابجایی بازی بین سه ورزشگاه انقلاب کرج، پاس قوامین و آزادی می‌دانند، صداقت و عقلانیت را در پیش گیرند و با منطق و کمی تفکر، به قضاوت این اتفاقات بنشینند.

باشگاه استقلال: بیانیه سازمان لیگ کذب محض است

به گزارش رسانه رسمی باشگاه استقلال، سازمان لیگ فوتبال ایران، امشب در بیانیه‌ای مدعی شد انجام مسابقه پیکان و پرسپولیس در ورزشگاه آزادی، با موافقت مدیرعامل باشگاه استقلال صورت گرفته که ارایه توضیحاتی در همین خصوص ضروری است: ۱- بیانیه سازمان لیگ، کذب محض و فرار رو به جلو است. مسئولان سازمان لیگ که به دلیل تصمیمات عجیب و یک طرفه خود تحت فشار قرار گرفته‌اند، قصد فرافکنی دارند. لطفا مسئولیت کارهایی که کرده‌اید را گردن بگیرید. ۲- باشگاه استقلال از ابتدا به چنین تصمیم عجیبی معترض بود و این مساله را اعلام کرد. به نظر می‌رسد تصمیم سازمان لیگ برای برگزاری مسابقه در ورزشگاه آزادی از پیش تعیین شده بود وگرنه چه دلیلی داشت جلسه را ظهر روز پنجشنبه برگزار کنند که دیگر زمانی برای تغییر محل بازی وجود نداشته باشد؟ ۳- سازمان لیگ توضیح دهد که به چه دلیل روی انجام این مسابقه در آزادی اصرار داشت؟ با وجود این که نمایندگان شورای تامین در جلسه اعلام کردند بازی در آزادی نباشد و در ورزشگاه انقلاب کرج که استادیوم معرفی شده توسط پیکان است و یا حتی شهر دیگری برگزار شود، به چه دلیل مخالفت کردید؟! اصرار سازمان لیگ روی ورزشگاه آزادی و حضور تماشاگران به چه دلیل است؟ به جای پاسخگویی به شبهات، ابهامات و تصمیمات عجیب، توپ را به زمین دیگران می‌اندازید؟ ۴- حجت کریمی، سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال، فردا به طور کامل در خصوص مسایل اخیر، صحبت خواهد کرد.

پی نوشت: سوال اساسی امروز از مسئولین سازمان لیگ و فدراسیون این است که چرا برای اجرای قانون، باید از باشگاهی ثالثی مثل استقلال اجازه و امضا گرفته شود؟ بر طبق قانون ورزشگاه پاس قوامین و دستگردی شرایط برگزاری بازی ولو بدون تماشاگر را داشتند اما اینکه چرا اصرار به برگزاری بازی در ورزشگاه آزادی، آن هم با تماشاگر می شود، جای سوال دارد. اگر شورای تامین مخالف برگزاری در دستگردی بوده، توضیحات و مستندات خود را ارائه کند تا هواداران فوتبال این توضیحات را در کنار توضیحات آقایان مبنی بر برگزاری بازی استقلال و پیکان در دستگردی بدون تماشاگر قرار دهند و قضاوت کنند. (اگرچه بر طبق بیانیه باشگاه استقلال باز هم دروغ دیگری از سازمان لیگ به اثبات رسیده چرا که ظاهراً شورای تامین مخالفتی با انجام بازی در دستگردی یا هر ورزشگاهی جز آزادی نداشته و آقایان در سازمان لیگ تمایل و اصرار به برگزاری بازی مذکور در ورزشگاه آزادی داشته اند)

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید