کد خبر:34576
پ

فاجعه در کنفرانس خبری پرسپولیس قبل بازی با فجرسپاسی | اسپانسر هم پر کشید!

در حالی که اتفاقات در باشگاه پرسپولیس در 48 ساعت گذشته به سرعت در حال رقم خوردن است و هر ساعت یک خبر جدید و سورپرایز کننده از این باشگاه به بیرون مخابره می شود، اتفاق عجیبی در جریان کنفرانس خبری باشگاه پرسپولیس پیش از بازی مقابل فجر سپاسی رخ داد.   فاجعه در کنفرانس […]

در حالی که اتفاقات در باشگاه پرسپولیس در 48 ساعت گذشته به سرعت در حال رقم خوردن است و هر ساعت یک خبر جدید و سورپرایز کننده از این باشگاه به بیرون مخابره می شود، اتفاق عجیبی در جریان کنفرانس خبری باشگاه پرسپولیس پیش از بازی مقابل فجر سپاسی رخ داد.

 

فاجعه در کنفرانس خبری پرسپولیس قبل بازی با فجرسپاسی | اسپانسر هم پر کشید!

پس از اینکه مجید صدری در مناظره با کاظم اولیایی در برنامه فوتبال برتر متوجه بسیاری از حقایق پشت پرده در باشگاه پرسپولیس شد، خیلی زود استعفا داد و نکته جالب اینکه با استعفای او ظاهراً همکاری کارگزار و اسپانسر پرسپولیس نیز با این باشگاه به پایان رسید چرا که در کنفرانس خبری امروز که به میزبانی باشگاه پرسپولیس برگزار شد، خبری از درج نام کارگزار این تیم در فضای پشت سرمربی پرسپولیس نبود و این موضوع نشان می دهد با خروج صدری، شرایط همکاری اسپانسر 800 میلیاردی این تیم نیز در وضعیت نامشخصی قرار دارد. برخی خبرها حاکی از این هستند که فسخ قرارداد اسپانسر پرسپولیس باعث استعفای صدری شده است.

 

مجید صدری در حالی که قرار بود با ایرانسل قرارداد جدیدی را به امضا برساند و بخشی از مطالبات بازیکنان و پاداش اعضای تیم را پرداخت کند، به یکباره در روزی که باید این اتفاق رخ می داد، استعفا داد تا اوضاع در این تیم بیش از گذشته بحرانی شود. گفته می شود، حذف پرسپولیس از رقابتهای آسیایی بحران شدیدی را در این تیم به وجود آورده به طوری که کارگزار این تیم امکان فسخ قرارداد را پیدا کرده است. در تصویر زیر کنفرانش خبری امروز سرمربی پرسپولیس پیش از بازی مقابل فجرسپاسی را مشاهده می کنید.

 

در عکس زیر تصویری از تبلیغات پشت سرمربی پرسپولیس در زمان همکاری با اسپانسر را مشاهده می کنید.

کلیدواژه : پرسپولیس

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید