کد خبر:9201
پ

فاتحه این استقلال را از حالا بخوانید | فاجعه در انتخاب نفرات فنی و مدیریتی

در حالی که امروز ظهر مراسم معارفه محمود فکری به بازیکنان استقلال در محل تمرین استقلال در مجموعه آزادی برگزار شد؛ اعضای کادر فنی و مدیریتی جدید استقلال نیز مشخص شدند تا بار دیگر هواداران استقلال بدانند از همین حالا این تیم محکوم به ناکامی و شکست است.   فاتحه این استقلال را از حالا […]

در حالی که امروز ظهر مراسم معارفه محمود فکری به بازیکنان استقلال در محل تمرین استقلال در مجموعه آزادی برگزار شد؛ اعضای کادر فنی و مدیریتی جدید استقلال نیز مشخص شدند تا بار دیگر هواداران استقلال بدانند از همین حالا این تیم محکوم به ناکامی و شکست است.

 

فاتحه این استقلال را از حالا بخوانید | فاجعه در انتخاب نفرات فنی و مدیریتی

فاتحه این استقلال را از حالا بخوانید | فاجعه در انتخاب نفرات فنی و مدیریتی

پرویز مظلومی در حالی به عنوان سرپرست استقلال انتخاب شد که مقبولیت زیادی نزد بازیکنان و هواداران این تیم ندارد و در آخرین باری که او سرمربی استقلال بود، با شعار حیا کن و رها کن هواداران این تیم را ترک کرده است!

 

استقلال غیر از عمونصی پیشکسوت ندارد؟

نصراله عبداللهی در حالی به سمت مدیر فنی استقلال رسید که سالهاست در کسوت سرپرستی استقلال دیده شده و هواداران استقلال دل خوشی از او بابت عدم جمع کردن حواشی تیم نداشتند و خواستار تزریق خون جوان به این بخش بودند.

 

پرویز مظلومی زبان انگلیسی بلد است؟

در کمال حیرت پرویز مظلومی  در سمت سرپرستی استقلال انتخاب شد و عبداللهی با ارتقا سمت به پست مدیر فنی استقلال رسید تا پیشکسوتان دهه هفتاو هشتادی استقلال همچنان محروم از تقسیم غنائم در باشگاه استقلال باشند. یکی از پیش نیازهای سرپرست تیم، تسلطش به زبان انگلیسی است که در سفرهای برون مرزی بسیار به کمک تیم می آید، آیا مظلومی به زبان انگلیسی مسلط است  یا با لابی برای آلترناتیو بودن محمود فکری ناکام  بار دیگر به استقلال نزدیک شد؟

 

قحطی مربی دروازه بان فقط برای استقلال است؟

سعید عزیزیان در حالی به عنوان مربی دروازه بان های استقلال انتخاب شد که بارها علاقه ش به پرسپولیس را در حرف و عمل ثابت کرده و عملکرد ضعیف او در تیمهایی که در سوابق دیده می شود، خود گواه این است که او از بین گزینه های موجود(طباطبایی، بابازاده، اشکان نامداری و …) بدترین انتخاب ممکن بوده و در واقع حذف غلامپور و حضور سعید عزیزیان از چاله به چاه افتادن است.

 

صمد مرفاوی که از سرمرییگری به دستیاری تنزل کرد

صمد مرفاوی نیز در آخرین حضور مستقیم خود در باشگاه استقلال با شعار حیا کن و رها کن از این تیم جدا شده و هواداران استقلال خاطرات خوبی از او و واعظ آشتیانی ندارند. او در مدت دوری اش از استقلال به توفیق خاصی در تیم های دیگر دست نیافت تا در نهایت با تنزل درجه از سرمربیگری، به عنوان دستیار محمود فکری به استقلال برگردد.

 

سیروس چه دستاوردی در کارنامه ش دارد؟

سیروس دین محمدی نیز پیشتر در کادر فنی ناکام امیرقلعه نویی حضور داشت و پس از آن نیز چه در سمت مربی و چه دستیار مربی، به دستاورد خاصی در لیگ برتر یا لیگ آزادگان نرسیده است.

 

استقلال محل کارآموزی آرش برهانی است؟

آرش برهانی جالب ترین گزینه روی نیمکت استقلال است که به نوعی سیگنال حضور محمود فکری در استقلال در نقل و انتقالات محسوب می شود چرا که او در تمامی روند مذاکرات با بازیکنان در نقل و انتقالات در هتل آزادی(!) در کنار احمد سعادتمند دیده می شد و بدون تجربه خاصی در حوزه مربیگری تنها قرار است کسب تجربه کند.

 

به طور کلی می توان گفت کادر فنی محمود فکری در مواقع بحران قادر به کمک کردن به او نیستند و این در حالیست که در فوتبال مدرن امروز، اهمیت یک دستیار با دانش بیشتر از هر زمان دیگری نمود پیدا کرده به طوری که امروز از حمید مطهری به عنوان مغز متفکر تیم یحیی گل محمدی یاد می شود و این در حالیست که در استقلال نه فردی مثل کریم باقری حضور دارد که حاشیه ها را جمع کند نه فرد با دانشی مثل مطهری که در مواقع بحرانی با آنالیز خوب خود از حریفان، به یحیی کمک کند.

 

روی هم رفته با این شرایط، هواداران استقلال نباید انتظار موفقیت فکری در این تیم را داشته باشند چرا که افرادی در این تیم حضور پیدا کرده اند که سوابقشان گویای اتفاقات آتی خواهد بود و هوادار استقلال نمی تواند گله ای بابت این موارد داشته باشد چرا که بسیاری از این انتخاب ها توسط خود محمود فکری انجام شده است. وقتی از حالا مشخص است که صمد مرفاوی و پرویز مظلومی الترناتیو های برکناری محتمل محمود فکری هستند، به واقع باید به حال این استقلال گریست که تا این حد پرشتاب عقبگرد کرده است.

سوال اساسی که در این بین مطرح می شود این است که چرا نفراتی همچون هادی طباطبایی، حسین کاظمی، مجتبی جباری و … نباید در ساختار مدیریتی و اجرایی و فنی باشگاه استقلال حضور داشته باشند و یک سیکل معیوب که سالهاست نام آنها را در پست های مختلف می شنویم همواره در این تیم رفت و آمد دارند؟

 

هوادار استقلال وقتی به نیمکت تیمش نگاه می کند، دلش به کدام نفر خوش باشد و برای تغییر نتیجه دلگرم شود؟ محمود فکری که مثل هندوانه دربسته مشخص نیست چطور عمل خواهد کرد یا سیروس دین محمدی و صمد مرفاوی و مظلومی و آرش برهانی که یک نفر نیاز است به این دوستان کمک کند تا اینکه آنها بخواهند به فکری در کار فنی کمک کنند چرا که اگر چیزی در چنته داشتند، در سالهای اخیر یک دستاورد در خورد کارنامه شان درج می شد.

 

پی نوشت: با حضور آقایان واعظ اشتیانی و فیروز کریمی و علیرضا منصوریان، علی چینی و محمد خرمگاه و … شاید این تیم کاندید عجیب ترین تیم تاریخ باشگاه استقلال لقب می گرفت.

دیدگاه کاربران 11 دیدگاه
  • Zizoye foroudiha 10 اکتبر 2020 / 3:07 ق.ظ

    عین این مطالب رو خداشاهده من دیشب توی اینستا پست کردم،وگفتم حالا که استراومجیدی ونامجومطلق نشدوفراری دادن و…،الانم با محمودفکری که تجربه مربیگری نداره نمیتونیم که بگیم نه اخراج ویکی دیگه بیاد..،ولی نوشتم که جناب محمودخان فکری عزیزوباتعصب،خواهشانظرات هواداران که خودشون هرکدوم یه کارشناسن و پیشکسوتا روگوش بده و لااقل کادر فنیت رو درست بچین،شمافک میکنید یحیی بدون باقری ومطهری وفنایی وپیروانی نتیجه میگرفت؟نه بخدا…،استقلالم واقعا باید ازبین این همه پیشکسوت چهارتا متعصب،تئوریسین،انالیزور،تمرین دهنده و قلدربیاره،مثل سهراب بختیاری زاده‌…طباطبایی‌…،خودنامجمومطلق،وچندین نفردیگه،بخداقسم اینجا جای حنیف وبرهانی وعزیزیان و…نیست،چراباید تیم هدایت لیگ یکی و نساجی همشون بیان استقلال؟شماروبخدا بس کنید باند بازی رو…

  • ابی 9 اکتبر 2020 / 11:56 ب.ظ

    با سلام .یادمان باشد هیچ کس باعث نشود بین ما با تیم محبوبمان فاصله بیفتد .پرویز مظلومی همون کسی است که دوبار دربی رو برده .پس به مزاق شما خوش نمیاد چون بابا مسعود نیورده وکارتون راه نمیفته افتاد

  • احد. افشار 9 اکتبر 2020 / 11:08 ب.ظ

    سلام توروخدا قحطی سرپرست مظلومی روآوردت درحالی که افرادی همچوت طباطبایی. جباری. امیرحسین صادقی هستند واقعا چی برسراستقلال اومده

  • ارتش سرخ 9 اکتبر 2020 / 9:24 ب.ظ

    کیسه لایق آن است که آن است

  • مهرداد 9 اکتبر 2020 / 8:53 ب.ظ

    با سلام به همه آبي دلان من يك سوال از نگارنده داشتم ميخواستم ببينم شما كه خيلي پرسپوليسي تر از سعيد عزيزيان هستي تمام نفرات رو از دم تيغ نقد گذروندي نسخه ميدي طبا طبايي ، جباري ، كاظمي با توجه به اينكه احترام خاصي به تك تك آقايون دارم ولي يه سوال پيش مياد اين آقايون رزومه مربيگري موفقشون كجاست كه ما نميدونيم آقاجون تنش ايجاد نكن بزار حالا كه يك نيمكت از نفرات باتجربه و جوان دورهم جمع شدن از طرف هوادار پشتيباني بشن و اونها هم دل هوادارو شاد كنن ، من نميگم كادر فني بي نقص هست ولي همه ميدونن تا 1400 ما بجاي نميرسيم لااقل بزاريد پايه 1401 رو قوي و آماده كنيم چشم حسودم كور.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید