کد خبر:26187
پ

غیررسمی | عیسی آل کثیر تبرئه شد

در حالی که باشگاه استقلال از شادی گل عیسی آل کثیر به کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال شکایت برده است از گوشه و کنار شنیده می شود اعضای این کمیته به اتفاق آرا مهاجم پرسپولیس را تبرئه کرده اند و هیچ محرومیتی ولو جریمه نقدی نیز او را تهدید نمی کند.   غیررسمی | عیسی آل […]

در حالی که باشگاه استقلال از شادی گل عیسی آل کثیر به کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال شکایت برده است از گوشه و کنار شنیده می شود اعضای این کمیته به اتفاق آرا مهاجم پرسپولیس را تبرئه کرده اند و هیچ محرومیتی ولو جریمه نقدی نیز او را تهدید نمی کند.

 

غیررسمی | عیسی آل کثیر تبرئه شد

غیررسمی | عیسی آل کثیر تبرئه شد

باشگاه استقلال در حالی ا آل کثیر شکایت کرد که ا همان ابتدا مشخص بود شادی گل او، هیچ بار منفی برای استقلالی ها ندارد. شاید اگر تماشاگران در استادویم حضور داشتند و حرکت عیسی که رو به روی جایگاه استقلالی ها بود، موجب تحریک و متشنج شدن فضای استادیوم شده بود او را به دردسر می انداخت اما با بازبینی صحنه شادی گل آل کثیر او حرکت غیراخلاقی مرتکب نشده و مثل بسیاری از بازیکنان و مربیان که پس از پیروزی و موفقیت دست خود را به همان شکل بالا می برند، شادی گل خود را انجام داد و از همه مهمتر اینکه این شادی گل مقابل عکاسان کنار زمین انجام گرفت و نه جلوی نیمکت استقلال که اگر اینگونه بود در همان زمان هم بازیکنان و هم کادر فنی استقلال نسبت به این حرکت واکنش نشان می دادند.

 

نمونه این اتفاق را فصل گذشته علی علیپور در نیم فصل اول با شادی گلی شبیه به شیخ دیاباته مقابل نیمکت و هواداران استقلال انجام داد که موجب متشنج شدن جو استادیوم و درگیری کادر فنی استقلال(بهزاد غلامپور) با او شد اما حرکت علیپور نیز محرومیتی برای وی در پی نداشت.

دیدگاه کاربران 1 دیدگاه
  • ناشناس 22 مه 2021 / 6:37 ب.ظ

    اگه ال کثیر رو محروم میکردن که امشب ایران زلزله میومد درب سازمان لیگ و فدراسیون و همه کیسه ها رو به آتش می‌کشیدم

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید