کد خبر:10275
پ

غیررسمی| رشید مظاهری برنده دعوا با تراکتور شد

رشید مظاهری سنگربان تیم ملی، یکی از بازیکنانی بود که در نقل و انتقالات تابستانی به استقلال پیوست و درواقع می توان گفت مظاهری، مهم ترین خرید آبی ها در بازار نقل و انتقالات بود‌ که البته ثبت قرارداد او به نوعی با حاشیه همراه بود. مدیران تراکتور مدعی بودند که مظاهری به صورت غیرقانونی […]

رشید مظاهری سنگربان تیم ملی، یکی از بازیکنانی بود که در نقل و انتقالات تابستانی به استقلال پیوست و درواقع می توان گفت مظاهری، مهم ترین خرید آبی ها در بازار نقل و انتقالات بود‌ که البته ثبت قرارداد او به نوعی با حاشیه همراه بود.

مدیران تراکتور مدعی بودند که مظاهری به صورت غیرقانونی از این تیم جدا شده است و پرونده دو طرف به کمیته تعیین وضعیت رفت و حالا روزنامه خبرورزشی خبر از پیروزی سنگربان استقلال در این پرونده می دهد.

بعد از اینکه رشید مظاهری گلر جدید باشگاه استقلال قراردادش را یکطرفه با تراکتور فسخ کرد مدیران این تیم از بازیکن فصل گذشته تیمشان شکایت کردند و همچنین این بازیکن هم دو شکایت علیه باشگاه تراکتور به ثبت رساند و پرونده حقوقی آن ها از کمیته تعیین وضعیت به کمیته انضباطی فرستاده شد تا رای نهایی صادر شود.

.
آنطور که خبرورزشی نوشته، کمیته انضباطی هم در چند مرحله با طرفین جلسه گذاشت و مستندات را بررسی کرد. حالا از راهروهای فدراسیون خبر رسیده گلر استقلال برنده دعوای حقوقی با تراکتور شده و رای قطعی آن به زودی اعلام خواهد شد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید