کد خبر:15877
پ

غیررسمی | بازی پرسپولیس و ذوب اهن با یک روز تاخیر برگزار می شود

نزدیکان به سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال اخبار مهمی در مورد پرونده دیدار معوقه پرسپولیس و ذوب‌آهن می‌دهند. تعویق بازی پرسپولیس و ذوب آهن با اعلام مسئولان ایفمارک، پرونده‌ اتفاقاتی که منجر به لغو بازی شد در اختیار کمیته انضباطی قرار گرفته تا آنها در خصوص رفتار باشگاه ذوب‌آهن و راه دادن بازیکن کرونایی در […]

نزدیکان به سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال اخبار مهمی در مورد پرونده دیدار معوقه پرسپولیس و ذوب‌آهن می‌دهند.

تعویق بازی پرسپولیس و ذوب آهن

غیررسمی | بازی پرسپولیس و ذوب اهن با یک روز تاخیر برگزار می شود

با اعلام مسئولان ایفمارک، پرونده‌ اتفاقاتی که منجر به لغو بازی شد در اختیار کمیته انضباطی قرار گرفته تا آنها در خصوص رفتار باشگاه ذوب‌آهن و راه دادن بازیکن کرونایی در تمرینات‌شان تصمیم‌گیری کنند.

گفته میشود این پرونده با تذکر به مدیران ذوب‌آهن و احتمالا جریمه نقدی باشگاه اصفهانی بسته می‌شود، اما شاید تقابل دو تیم با توجه به درخواست‌های پیاپی باشگاه پرسپولیس، حداقل یک روز به تعویق بیفتد و به جای روز چهارشنبه، این دیدار روز پنجشنبه 11 دی‌ماه در ورزشگاه آزادی انجام شود.

فعلا سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال خبری رسمی درمورد این بازی منتشر نکرده‌اند، اما اطرافیان سازمان لیگ می‌گویند این احتمال قوت یافته که با نظر مسئولان امر، دیدار معوقه پرسپولیس و ذوب‌آهن در چارچوب هفته ششم لیگ برتر، یک روز دیرتر برگزار شود.

 

برای مشاهده برنامه بازی های پرسپولیس بر روی لینک کلیک کنید.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید