کد خبر:11632
پ

عیسی آل کثیر به بخشش محرومیتش نزدیک شد + سند

در حالی که روز گذشته چند خبرگزاری بزرگ از جمله ایلنا خبری در خصوص رد درخواست باشگاه پرسپولیس برای بخشش عیسی آل کثیر را منتشر کردند اما باشگاه پرسپولیس این خبر را تکذیب کرد.   عیسی آل کثیر به بخشش محرومیتش نزدیک شد + سند باشگاه پرسپولیس در اطلاعیه خود مدعی شد جلسه استماع قرار […]

در حالی که روز گذشته چند خبرگزاری بزرگ از جمله ایلنا خبری در خصوص رد درخواست باشگاه پرسپولیس برای بخشش عیسی آل کثیر را منتشر کردند اما باشگاه پرسپولیس این خبر را تکذیب کرد.

 

عیسی آل کثیر به بخشش محرومیتش نزدیک شد + سند

عیسی آل کثیر به بخشش محرومیتش نزدیک شد + سند

باشگاه پرسپولیس در اطلاعیه خود مدعی شد جلسه استماع قرار است روز پنجشنبه به صورت آنلاین برگزار شود و هنوز رای استیناف در این خصوص صادر نشده است و آنچه در برخی سایتها تحت عنوان رد درخواست باشگاه پرسپولیس برای بخشش آل کثیر مطرح شده در واقع اشاره به گراندز پرونده است که توسط AFC منتشر شد.

 

در گراندز پرونده آل کثیر مورد عجیبی به چشم می خورد و آن اینکه یک فرد (هویتش مشخص نیست) بلافاصله پس از پایان بازی پرسپولیس و پاختاکور در ایمیلی به AFC خواهان برخورد با شادی گل عیسی آل کثیر شده که آن را نژادپرستانه تلقی کرده بود و AFC نیز به واسطه همین درخواست فوراً با بررسی موضوع حکم محرومیت آل کثیر را صادر کرده است.

 

در واقع خبرسازی که در مورد رد درخواست پرسپولیس در مورد بخشش محرومیت آل کثیر صورت گرفت مشابه آنچه بود که در خصوص تبرئه پرسپولیس در موضوع شکایت النصر مطرح شد و در هر دو مورد رسانه ها تنها به گراندز پرونده دسترسی پیدا کرده اند و خود در مقام قاضی، اقدام به صدور حکم کردند و این در حالیست که در هیچ یک از دو پرونده فوق هنوز حکمی از سوی استیناف صادر نشده است.

 

با توجه به مستنداتی که در گراندز پرونده آل کثیر آورده شده و دفاعیات مستدل باشگاه پرسپولیس مبنی بر اینکه این حرکت نژادپرستانه نبوده است، احتمال کاهش قابل ملاحظه محرومیت آل کثیر وجود دارد اما به نظر نمی رسد محرومیت او به طور کلی برداشته شود و آل کثیر میتواند امیدوار باشد این محرومیت از 6 ماه به 2 تا 3 ماه کاهش پیدا کند که البته یک ماه آن نیز سپری شده است.

 

نیم بوت پائیزه شیک لژدار

ست کیف و کفش ارزان

کفش ساقدار مردانه

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید