کد خبر:39584
پ

عکس وحشتناک از شیخ دیاباته در تمرین پرسپولیس | اضافه وزن شیخ چقدر است؟

شیخ دیاباته بازیکن جدید پرسپولیس که سابقه پوشیدن پیراهن استقلال و کسب آقای گلی لیگ برتر ایران را نیز در کارنامه دارد، با شرکت در تمرینات پرسپولیس نشان داد حداقل یک ماه از شرایط ایده آل بدنی فاصله دارد. عکس وحشتناک از شیخ دیاباته در تمرین پرسپولیس دیاباته که با لباس تمرینی پرسپولیس برای اولین […]

شیخ دیاباته بازیکن جدید پرسپولیس که سابقه پوشیدن پیراهن استقلال و کسب آقای گلی لیگ برتر ایران را نیز در کارنامه دارد، با شرکت در تمرینات پرسپولیس نشان داد حداقل یک ماه از شرایط ایده آل بدنی فاصله دارد.

عکس وحشتناک از شیخ دیاباته در تمرین پرسپولیس

عکس وحشتناک از شیخ دیاباته در تمرین پرسپولیس | اضافه وزن شیخ چقدر است؟

دیاباته که با لباس تمرینی پرسپولیس برای اولین بار رویت شده بود در نگاه اول نشان داد حداقل 10 تا 15 کیلو اضافه وزن دارد و اضافه چربی های شکم او به حدی در چشم می زد که بازیکنان پرسپولیس متعجب از این اتفاق با یکدیگر صحبت می کردند.

با این شرایط و گذشت 4 هفته از لیگ، به نظر می رسد دیاباته برای بازی های انتهایی نیم فصل اول، آماده مسابقات خواهد شد و در واقع  با این اوصاف نیمی از فصل را از دست داده است.

گفتنیست او به واسطه همین اضافه وزن و کندی در بازی اش از استقلال و الغرافه کنار گذاشته شد و باید دید این خرید واقعاً به کار پرسپولیسی که لوکادیا را در اختیار داشت می آید و یا تنها یک مانور مدیریتی از جانب درویش در نشان دادن توانایی برای جذب بازیکن سابق استقلال و محکم کردن جایگاهش نزد هواداران پرسپولیس بوده است.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید