کد خبر:16491
پ

عکس واضح از خطای هند مهدی عبدی در صحنه گل پرسپولیس مقابل ذوب آهن

سرمربی تیم ذوب آهن نسبت به قضاوت داور دیدار پرسپولیس و ذوب آهن انتقاداتی را مطرح کرد که با مرور دوباره صحنه های مذکور به نظر می رسد اعتراض رحمان رضایی قابل تامل است.   عکس واضح از خطای هند مهدی عبدی در صحنه گل پرسپولیس مقابل ذوب آهن رحمان رضایی در این خصوص به […]

سرمربی تیم ذوب آهن نسبت به قضاوت داور دیدار پرسپولیس و ذوب آهن انتقاداتی را مطرح کرد که با مرور دوباره صحنه های مذکور به نظر می رسد اعتراض رحمان رضایی قابل تامل است.

 

عکس واضح از خطای هند مهدی عبدی در صحنه گل پرسپولیس مقابل ذوب آهن

رحمان رضایی در این خصوص به گفت:

در صحنه ای که کرنر روی دروازه ذوب آهن ارسال می شود، شهاب گردان برای دفع توپ خیز بر می دارد که مهاجم پرسپولیس (مهدی عبدی) با استفاده از دست خود مانع دفع کامل توپ شهاب گردان می شود. در تصاویر تلویزیونی کاملا مشخص است که مهاجم پرسپولیس از دست خود استفاده می کند.

در قوانین جدید داوری آمده است که توپ در هر حالتی به دست مهاجم درون محوطه جریمه حریف برخورد کند، داور باید خطای هند را اعلام کند. البته در این تصویر مشخص نیست دست مهدی عبدی به توپ برخورد می کند یا نه اما مربیان ذوب آهن معتقدند همین که مهاجم از دست خود استفاده کرده و مانع واکنش کامل دروازه بان شده، خطا رخ داده است.

گلایه مربیان ذوب آهن این است که این خطا مقابل چشم کمک داور پشت دروازه رخ داده و این داور که برای کمک به داور وسط پشت دروازه ایستاده باید این خطای آشکار را به داور منتقل می کرد. اما کارشناسان داوری در مورد این که توپ به دست عبدی خورده باشد یا نه اتفاق نظر ندارند. در این صحنه مهدی عبدی دستش را به سمت توپ می برد اما برخورد توپ به دست در تصاویر تلویزیونی دیده نمی شود.

در صحنه مشکوک دیگر بازی که چندان به آن پرداخته نشده، صحنه موقعیت 4 ب2 ذوب اهن در دقایق پایانی بود که با خطای آشکار سید جلال حسینی که فقط پای بازیکن صاحب توپ ذوب را هدف قرار می دهد مواجه شدیم که داور حتی این صحنه را خطا اعلام نکرد چه برسد به کارت زرد یا قرمز به سید جلال حسینی!

 

دیدگاه کاربران 5 دیدگاه
  • عقیل 3 ژانویه 2021 / 1:54 ب.ظ

    لیگ مهندسی شده

  • ۶*۴ 3 ژانویه 2021 / 9:30 ق.ظ

    آخه اسکل هر توپ به دستی هند نیست . چرا بازیکن کیسه هوادار رو میزنه ولی محروم نمیشه . زیر گوش بازیکن حریف میزنه محروم نمیشه . اسکل پلشت کیسه همیشه تیم حکومتی بوده چه زمان پهلوی. چه الان

    • ابی 3 ژانویه 2021 / 12:55 ب.ظ

      خدا شفات بده لنگی بابا مسعود حقیر خیلی خنگولی هم تو و هم هواداران تیمت لنگ تاابد حقیر و تاابد حکومتی و مافیایی باقی خواهد ماند

  • ناشناس 3 ژانویه 2021 / 8:56 ق.ظ

    سعید آقایی خواهشا با اون پاهای یکوری برو بمیر

  • احسان ذوبی 2 ژانویه 2021 / 11:24 ب.ظ

    ای بابا !! این تیم پرسپولیس هست دیگه ؛ اون موقع که سهمیه گرفتن براشون آرزو بود ، همه چی به نفعشون بود ؛ حالا که دیگه نایب قهرمان آسیا شدن؟ ! خدا به خیر کنه؛ نمیدونم دیگه چه بلایی میخوان سر ذوب آهن بیارن. ..

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید