کد خبر:6432
پ

عکس های لاکچری از سفر پرسپولیس به قطر

کاروان پرسپولیس علی رغم مشکلات فراوان اما سرانجام توانست خود را به قطر برساند. مدیریت پرسپولیس در این سفر با مهیا کردن کت و شلوارهای متحد الشکل برای بازیکنان، یک سفر در کلاس اروپایی را برای سرخ پوشان ترتیب داد که نمونه آن در تیم های ایرانی کمتر دیده شده بود.   عکس های لاکچری […]

کاروان پرسپولیس علی رغم مشکلات فراوان اما سرانجام توانست خود را به قطر برساند. مدیریت پرسپولیس در این سفر با مهیا کردن کت و شلوارهای متحد الشکل برای بازیکنان، یک سفر در کلاس اروپایی را برای سرخ پوشان ترتیب داد که نمونه آن در تیم های ایرانی کمتر دیده شده بود.

 

عکس های لاکچری از سفر پرسپولیس به قطر

 

دیدگاه کاربران 1 دیدگاه
  • تاج 12 سپتامبر 2020 / 9:22 ب.ظ

    هر تیمی که محبوب حکومت و الالخصوص وزیر ورزش باشه همینه! تازه براش ظاهرا کم هم گذاشتن!!!!! گرچه خیلی مسائل از رسانه ای شدن دور نگه داشتن که خیلی دیگه به تبعیض ها اعتراض بحق نکنن! بیچاره و بی پناه و بی کس (تاج) که حتا بعداز چندین سال دشمنی و هرسال نابودی کامل اسکلت اصلی تیم و درطول هرفصل تغییرات مدیریتی و سرمربی های مختلف و دسیسه ها و خیانت ها و ناداوری های هدفمند و ناپاکی های تابلو و فینال های کثیف رقبا و ای هفته های اخیر حاشیه های وحشتناک و قوانین من دراوردی فدراسیون و کار شکنی های مسلم درحقش و عوامفریبی ها و تزذیق بی انگیزگی و تنش در بطن تیم حالا تبعیض روادید و بسته بودن پنجره فقط و فقط برای تاج و باز کردنش برای تیم حکومتی فاسد بابامسعود بااین اوضاع فجیع اقتصادی مردم و کشور که بانی اش مسئولین رده بالا هستند و تنها دلخوشی مردم بینوا دراین بیغوله و آشفته بازار همین فوتبال بازهم نالایقان و ناپاکان و مفسدین سرجایشان هستند تازه بعداز اتمام ماموریت تخریب و انهدام باشگاه مردمی تاج فخر فوتبال ایران درآسیا منتظر انتصاب مقام های بالاتر هستند!!!! آخرین امید مردم ورود قاطع قوه قضائیه و وزارت اطلاعات جهت محو مفسدین و خائنین به مردم و کشور هست چنان برخورد و اشد مجازات مسببین و عاملین که تا ابد دیگر هیچ کسی در هر لباس و مقام حتا اندیشه خیانت و فساد دراین میهن پاک را نداشته باشد. دراینجا دعای خیر ما پشت سر آن انسانهای زحمت کش و مجاهد د خانواده بزرگوارشان میباشد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید