کد خبر:40970
پ

عکس های خندان چند ملی پوش در فتوشات های جام جهانی در مقابل مغموم ها

به نظر می رسد هیچ روان شناس یا مشاور حرفه ای در کنار اعضای تیم ملی حضور ندارد تا آنها را نسبت به انجام کوچکترین رفتاری این روزها آگاه کند. پس از اینکه اهالی فوتبال نسبت به اعزام تیم ملی فوتبال به جام جهانی بدون هیچ موضع گیری نسبت به اتفاقات اخیر واکنش منفی نشان […]

به نظر می رسد هیچ روان شناس یا مشاور حرفه ای در کنار اعضای تیم ملی حضور ندارد تا آنها را نسبت به انجام کوچکترین رفتاری این روزها آگاه کند. پس از اینکه اهالی فوتبال نسبت به اعزام تیم ملی فوتبال به جام جهانی بدون هیچ موضع گیری نسبت به اتفاقات اخیر واکنش منفی نشان دادند، انتشار عکس های خندان چند ملی پوش در فتوشات های فیفا برای جام جهانی، موجی از واکنش های متفاوت را در بین افکار عمومی به وجود آورده است. این اتفاق در حالی نمود پیدا کرده که بسیاری از کاربران با هجوم به آخرین پست کارلوس کیروش و پست فیفا در خصوص تیم ملی ایران مدعی شده اند این تیم ملی، متعلق به آنها نیست ! البته چند ملی پوش نیز با خویشتن داری و احترام به همه کشته شدگان در اتفاقات اخیر (چه نیروهای امنیتی و چه مردم) از خنده و قهقهه پرهیز کردند.

گفتنیست در روزهایی که بزرگان فوتبال ایران یعنی علی دایی، مهدی مهدوی کیا، جواد نکونام، علی کریمی و … دعوت فیفا برای حضور در جام جهانی را به عنوان مهمان ویژه رد کرده اند و بسیاری از ورزشکاران و تیم های ملی و باشگاهی با قهرمانی خود در رقابتهای مختلف از انجام شادی پرهیز کرده اند، شایسته است ملی پوشان فوتبال کشورمان نیز به شرایط حساس کشور اشراف داشته باشند و حداقل اگر اقدامی انجام نمی دهند، مقابل دوربین ها با خنده های خود نمک بر زخم بازماندگان نپاشند و قهقهه هایشان را در محفل های خصوصی انجام دهند.

عکس های خندان چند ملی پوش در فتوشات های جام جهانی در مقابل مغموم ها

بازیکنان بدون لبخند در فتوشات ها

کلیدواژه : تیم ملی

دیدگاه کاربران 5 دیدگاه
  • بی نام 18 نوامبر 2022 / 1:01 ق.ظ

    یک چیز دیگم بگم تمام. خندیدن هر کسی در این لحظات حتی برای لحظه ای نه تنها جرم نیست بلکه خود زندگیه. حتی اگر سلبریتی باشه فرقی با مردم عادی نداره. اگر نه شما حق نداری تا پایان اعتراضات حتی بک لبخند بزنی حتی به اقوام و دوستانتون. چون از درون عزادارید.( طبق ادعای خودتان)

  • بی نام 17 نوامبر 2022 / 6:31 ب.ظ

    ببخشید الان مردم ایران در دورهمی هاشون نمیخندن؟ یا در سلفی هاشون کنار دریا یا تو کوه یا درکه یا دربند؟ چطور ملیونها نفر الان در خیابونها بخندن اما اینها حق نداشته باشن بخندن؟همون کسی که داره به اینها فحش میده در ۲۴ ساعت گذشته نخندیده؟

    • اتانازی 17 نوامبر 2022 / 10:36 ب.ظ

      اینا با مردم عادی فرق دارن. کسیکه عزاداره ( حداقل در ظاهر عزادار کشته شدگان ایذه میتونستن باشن که تلویزیونم تسلیت فرستاد) اینطوری نیششو باز نمیکنه. درد و بلای این مردم بخوره تو فرق سر تک تکشون که منفعت طلب ن. انتظار از سابریتی ها و ورزشکارا و افراد سرشناس خیلی بیشتر از یه فرد عادی ه.

      • بی نام 18 نوامبر 2022 / 12:57 ق.ظ

        دوست عزیز این عکسا قبل از ایذه گرفته شده منتهی الان دارن روش تبلیغات ضد تیم ملی میکنن. به من چه !میخواهید همه چیزو خراب کنید چون با رژیم بدید. بکنید بسم الله .استراتژی معیوبی است. مگه شعارتون زن زندگی ازادی نیست.این شادی ها بخشی از شعار است..زنده بودن ،فوتبال کردن، جنگیدن.میخواهید همه با هم نابود شیم چشم میشیم.

        • اتانازی 18 نوامبر 2022 / 5:32 ق.ظ

          ایذه مثال بود. توی این مدت چقد از مردم عادی کشته شدن؟ همه آشوبگزو اغتشاشگر بودن؟ حرف از احترام ه و رعایت کردن در انظار عمومی. وگرنه مگه میشه کسی نخنده. شما رفتار شوچنکو توی مراسم توپ طلا رو ببین. مردمش درگیر جنگ بودن اومد چه رفتار قشنگی نشون داد اما اینجا اگه یکی بیاد از مردم دفاع کنه دارش میزنن فرداش. صدتا برچسب مثه معاند جاسوس مفسد فی الارض محارب برانداز هم بهش میزنن. وقتی گوشهایتان را گرفتید و صدای مزدمو نمی شنوید این میشه که از هر حضور ملی پوشا توی رصابتهای حهانی واهنه دارید مبادا صدای مردم بشن…. الانم مثل بید مسئولین میلرزن که مبادا بازیکنا توی جام جهانی حرکتی انجام بدن

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید