کد خبر:36760
پ

عکس های جنجال جدید سرمربی پرسپولیس | 2 جلسه محرومیت تعلیقی، قطعی شد

در چارچوب هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال کشور، پرسپولیس در اصفهان مقابل ذوب آهن به تساوی یک بر یک رضایت داد تا 2 امتیاز حساس را در هفته‌های پایانی از دست بدهد. پس از پایان مسابقه، یحیی گل محمدی، کادر فنی پرسپولیس و بازیکنان این تیم به داور مسابقه اعتراض کردند. به زعم […]

در چارچوب هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال کشور، پرسپولیس در اصفهان مقابل ذوب آهن به تساوی یک بر یک رضایت داد تا 2 امتیاز حساس را در هفته‌های پایانی از دست بدهد.

پس از پایان مسابقه، یحیی گل محمدی، کادر فنی پرسپولیس و بازیکنان این تیم به داور مسابقه اعتراض کردند. به زعم آنها داور وقت‌های اضافی کمی برای این دیدار در نظر گرفت.

سرمربی پرسپولیس که به دلیل محرومیت از روی سکوها نظاره‌گر بازی بود، به زمین چمن آمد و نسبت به تصمیمات پیام حیدری اعتراض شدیدی کرد که به نظر می رسد با گزارش ناظر بازی، دو جلسه محرومیت تعلیقی او به واسطه جنجال اخیرش در دربی، به حالت قطعی در خواهد آمد.

عکس های جنجال جدید سرمربی پرسپولیس | 2 جلسه محرومیت تعلیقی، قطعی شد

تصاویر زیر را مشاهده کنید:

 

دیدگاه کاربران 2 دیدگاه
    • پرسپولیس هشت تایی بوسیله سرورش استقلال 10 مه 2022 / 4:39 ب.ظ

      هواداران بیسواد پیگوزی عادت به حرف مفت زدن و دروغگویی دارن. شاه فرهاد هیچوقت دوپینگ نکرده ولی افتضاح اولین دوپینگ فوتبال ایران به نام دو بازیکن پیگوزی خورده که یکیش کاویانپوره. استقلال همیشه سرور پیگوزی هشت تایی بوده و اگه حمایت مافیا و حکومتیا نباشه باید بره جای همیشگی یعنی دسته سه

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید