کد خبر:17497
پ

عکس فیش برق ماینر بیت کوین در رفسنجان | 40 میلیارد تومان ناقابل

در حالی که این روزها انتقادات به دولت بابت عدم نظارت به حوزه استخراج ارزهای دیجیتال و به طور خاص بیت کوین افزایش یافته، انتشار فیش برق یک ماینر چینی در رفسنجان جنجال زیادی به پا کرده است.   عکس فیش برق ماینر بیت کوین در رفسنجان | 40 میلیارد تومان ناقابل در حالی که […]

در حالی که این روزها انتقادات به دولت بابت عدم نظارت به حوزه استخراج ارزهای دیجیتال و به طور خاص بیت کوین افزایش یافته، انتشار فیش برق یک ماینر چینی در رفسنجان جنجال زیادی به پا کرده است.

 

عکس فیش برق ماینر بیت کوین در رفسنجان | 40 میلیارد تومان ناقابل

عکس فیش برق ماینر بیت کوین در رفسنجان | 40 میلیارد تومان ناقابل

در حالی که مسئولین وزارت نیرو به طور مستقیم علت قطعی های پیاپی در شهرهای بزرگ کشور را فشار به شبکه برق کشور به واسطه استخراج بی رویه ارزهای دیجیتال عنوان کرده اند، به نظر می رسد دولت راهکار نظارتی دقیقی برای جلوگیری از مصرف برق خانگی توسط ماینرهای غیرقانونی ندارد و برخوردی هم با مصرف کنندگان این چنینی که قبض آنها بالغ بر 40 میلیارد تومان شده نیز صورت نگرفته است.

صحت و سقم تصویر منتشر شده از فیش برق یک ماینر چینی در رفسنجان بر ما مشخص نیست اما اگر چنین موردی صحت داشته باشد، باید اتحه صنعت برق را طی ماههای آتی خواند چرا که اشتیاق به حضور در بازار ارزهای دیجیتال نزد مردم بیشتر شده و آگاهی و اطلاعات در این خصوص نزد آنها افزایش یافته و سرمایه مردم پس از نا امیدی از سرمایه گذاری در بورس، به سمت بازار ناشناخته ارزهای دیجیتال در حال حرکت است.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید