کد خبر:16965
پ

عکس ستار عبدی پور روحانی که برای ریاست فدراسیون فوتبال ثبت نام کرد

فردی با نام ستار عبدی پور که به گفته خودش در استان البرز کار فرهنگی انجام داده و نویسنده کتاب‌های دیپلماسی فرهنگی در فوتبال و فوتبالیست‌های آسمانی بوده برای ثبت نام ریاست این فدراسیون وارد ساختمان خیال سئول شد. وی گفت: به عنوان یک‌ایرانی احساس وظیفه کردم که در انتخابات شرکت کنم و نواب پیشنهادی‌ام […]

فردی با نام ستار عبدی پور که به گفته خودش در استان البرز کار فرهنگی انجام داده و نویسنده کتاب‌های دیپلماسی فرهنگی در فوتبال و فوتبالیست‌های آسمانی بوده برای ثبت نام ریاست این فدراسیون وارد ساختمان خیال سئول شد. وی گفت: به عنوان یک‌ایرانی احساس وظیفه کردم که در انتخابات شرکت کنم و نواب پیشنهادی‌ام را هم بعدا اعلام می‌کنم.

 

عکس ستار عبدی پور روحانی که برای ریاست فدراسیون فوتبال ثبت نام کرد

عکس ستار عبدی پور روحانی که برای ریاست فدراسیون فوتبال ثبت نام کرد

به نظر می رسد با کنار کشیدن نفرات مطرحی همچون حبیب کاشانی، علی فتح اله زاده، سعید آذری، محمدحسین قریب که همگی از مدیران برجسته فوتبالی محسوب می شوند، همان علی کریمی سکان هدایت فدراسیون فوتبال را بر عهده بگیرد بهتر از سایر گزینه ها است چرا که با ثبت نام برخی نفرات با سابقه غیرتخصصی در حوزه فوتبال، اعتبار تائید صلاحیت ها برای ثبت نام فدراسیون فوتبال به نوعی زیر سوال رفته است.

اگرچه نفرات برجسته ای که تا این لحظه کنار کشیده اند نیز به واسطه حفظ شان و آبروی خود اینکار را کرده اند چرا که خود به خوبی می دانند انتخابات فرمایشی است و نفر مورد نظر از قبل انتخاب شده است! در صورتی که با کاندیداتوری علی کریمی در فدراسیون فوتبال موافق یا مخالفید نظارت خود را در بخش کامنتهای همین پست با بقیه به اشتراک بگذارید.

دیدگاه کاربران 8 دیدگاه
  • ناشناس 10 ژانویه 2021 / 12:20 ق.ظ

    بهترین گزینه علی کریمی که کاملا فوتبالی هست و بقیه اکثرا سیاسی …..

  • غلامرضااصلانی نژادفومنی 10 ژانویه 2021 / 12:15 ق.ظ

    باعلی کریمی موافقم

  • ناشناس 10 ژانویه 2021 / 12:07 ق.ظ

    آقای علی کریمی جز نوابغ فوتبال ایران هستند ولی با توجه به کردار و رفتار و دانش مدیریت فوتبال آنچنان که باید به فوتبال این مملکت بخورد نمیتوانند مثمر ثمر واقع شوند

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید