کد خبر:4704
پ

عکس جنجالی از نحوه کمک وزارت ورزش به باشگاه استقلال و پرسپولیس

حواشی حمایت های وزارت ورزش از پرسپولیس وظلم این وزارتخانه به استقلال تمامی ندارد و در جدیدترین عکس اعتراضی هواداران استقلال نسبت به عملکرد معکوس وزارت ورزش، عکسی از کارتون هایدی در بین هواداران استقلال دست به دست می شود که در پاسخ به کمک دختر فلج، در ظاهر هایدی قصد کمک به او را […]

حواشی حمایت های وزارت ورزش از پرسپولیس وظلم این وزارتخانه به استقلال تمامی ندارد و در جدیدترین عکس اعتراضی هواداران استقلال نسبت به عملکرد معکوس وزارت ورزش، عکسی از کارتون هایدی در بین هواداران استقلال دست به دست می شود که در پاسخ به کمک دختر فلج، در ظاهر هایدی قصد کمک به او را دارد و درخواستش را اجابت می کند اما خواسته یا ناخواسته، دختر بیچاره به ته دره سقوط می کند!

 

مقایسه کادو وزیر ورزش به استقلال و پرسپولیس

عکس جنجالی از نحوه کمک وزارت ورزش به باشگاه استقلال

 

هواداران استقلال معتقدند حکایت کمک های وزارت ورزش به استقلال در چند سال اخیر اینگونه بوده و همواره در بزنگاه های خاص (لب دره) ظاهراً به استقلال کمک شده است اما در واقع این اتفاق، تاثیر منفی در این باشگاه داشته  و در طرف مقابل نیز کمک ها به سمت باشگاه پرسپولیس طوری بوده که آنها را از ته دره (ده سال بدون موفقیت و قهرمانی) به سمت بالای کوه هل دادند!

 

نحوه کمک وزارت ورزش به باشگاه استقلال

دیدگاه کاربران 2 دیدگاه
  • ناشناس 9 آگوست 2020 / 9:37 ب.ظ

    اونا یه چیزی گفتن شما چرا باور میکنین؟ عروس رقصیدن بلد نیست میگه زمین پستی وبلندی داره،غش کردن داورا که یادتون نرفته، یا سکه های لای گز، یا بلایی که دولت احمدی نژاد سر پرسپولیس آورد یکم منصف باشید، اگر دین ندارید لا اقل آزاده باشید

  • تاج 9 آگوست 2020 / 6:08 ب.ظ

    متاسفانه کاملا حقیقته . حقیقتی تلخ از ظلم و تبعیض در حق اس اس و فساد وزارت ورزش و سلطانیفر مفسد . پس سربازان گمنام کجان !!!!!؟؟؟؟

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید