کد خبر:5727
پ

عملکرد ضعیف پرسپولیس در نقل و انتقالات | تزریق بازیکنان پرحاشیه به تیم کم حاشیه

مدیران پرسپولیس روز گذشته به زعم خود با چند خرید در فصل نقل و انتقالات عملکرد خوبی از خود بر جای گذاشتند اما با توجه به اینکه نفرات فوق، گزینه های دو و سوم لیست یحیی برای جذب در فصل نقل و انتقالات بودند، این عملکرد را نمی توان چندان رضایتبخش دانست کما اینکه هواداران […]

مدیران پرسپولیس روز گذشته به زعم خود با چند خرید در فصل نقل و انتقالات عملکرد خوبی از خود بر جای گذاشتند اما با توجه به اینکه نفرات فوق، گزینه های دو و سوم لیست یحیی برای جذب در فصل نقل و انتقالات بودند، این عملکرد را نمی توان چندان رضایتبخش دانست کما اینکه هواداران پرسپولیس نیز از جذب نفرات فوق چندان راضی به نظر نمی رسند.

 

چیت ها و رمزهای بازی پابجی

 

آموزش پیش بینی فوتبال با فرمول ریاضی

 

اخبار نقل و انتقالات پرسپولیس

 

عملکرد ضعیف پرسپولیس در نقل و انتقالات | تزریق بازیکنان پرحاشیه به تیم کم حاشیه

عملکرد ضعیف پرسپولیس در نقل و انتقالات | تزریق بازیکنان پرحاشیه به تیم کم حاشیه

هواداران پرسپولیس معتقدند حامد لک، سعید آقایی، احسان پهلوان عیسی آل کثیر  که به پرسپولیس پیوسته اند هرگز در حد و اندازه های نفراتی همچون بیرانوند، مهدی ترابی، بشار رسن و علی علیپور نبوده و نخواهند بود. بسیاری از پیشکسوتان پرسپولیس نیز معتقدند نفرات جایگزین ستاره های پرسپولیس در حد و اندازه های پرسپولیس نیستند و جدای از مباحث فنی، اشاره آنها به حواشی زیاد حامد لک، سعید آقایی و عیسی آل کثیر است که در فصل گذشته اتفاقات زیادی را در باشگاه های سابق خود رقم زدند.

 

بررسی انفرادی

اگر به طور انفرادی نیز به عملکرد این بازیکنان بپردازیم به سادگی می توان به خریدهای متوسط پرسپولیس پی برد چرا که سعید آقایی و احسان پهلوان در بیشتر بازیهای تیمهای سابق خود نیمکت نشین بوده اند و حامد لک نیز هرگز نتوانست در زمره دروازه بان های برتر لیگ قرار بگیرد و جز حاشیه و جنجال چیزی از او در رسانه ها دیده نشد. تنها خرید تقریبا موفق این تیم عیسی آل کثیر است که در جدول گلزنان، بالاتر از علی علیپور قرار گرفت که او نیز به سبب حواشی زیادی که در تیم سابقش داشت، یک خرید 50-50 مثل حسن بیست سعید برای استقلال در سالهای نه چندان دور است.

 

شاکله اصلی تیم از بین رفت

آرامش و حفظ ثبات و شاکله اصلی تیم یکی از کلیدهای اصلی موفقیت تیم پرسپولیس در چند سال اخیر بوده است و به نظر می رسد این تیم نیز در مسیر بارسلونای رو به افول قرار گرفته چرا که وقتی نفرات کلیدی و اصلی این تیم یعنی اینیستا، ژاوی، رونالدینیو، اتوئو، پویول، نیمار در چند سال اخیر از این تیم جدا شدند، مدیران بارسلونا نتوانستند جایگزینان مناسبی برای آنها خریداری کنند و نتیجه این اتفاق نیز ناکامی محض این تیم در رقابتهای اروپایی و در نهایت شکست تحقیر آمیز 8 بر 2 مقابل بایرن مونیخ بود که لیونل مسی را به این باور رساند که دیگر جای او در این بارسلونای بی ستاره نیست.

اکنون نیز با جدایی 5 ستاره اصلی تیم پرسپولیس (بیرانوند، بشار رسن، علیپور، ترابی و احتمالا وحید امیری) و جایگزین شدن نفرات با کیفیت پائینتر به جای آنها، احتمالاً پرسپولیس نیز پس از 4 سال امپراطوری در فوتبال ایران در مسیر زوال و نزول قرار خواهد گرفت که این قانون فوتبال است و گریزی از آن نخواهد بود.

اگر سرخ ها پیشتر ستاره را با یک ستاره جایگزین می کردند، در فصل جاری این اتفاق رخ نداد تا نگرانی هواداران این تیم نسبت به فصل آینده بیشتر از قبل شود چرا که پیشتر اگر طارمی رفت، علیپور جایش را گرفت اگر وحید امیری رفت، ترابی به جایش امد اگر مسلمان رفت، بشار رسن و سروش رفیعی آمدند ولی در فصل جاری نفرات جایگزین هرگز در حد و اندازه های ستاره های سرخ نیستند.

 

 

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید