کد خبر:32442
پ

علی کریمی لایق پرسپولیس نیست یا پرسپولیس لایق او ؟

حتماً به خاطر دارید که در کارزار انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال، علی کریمی و سردار آجورلو نیز حضور داشتند که در نهایت نام عزیزی خادم به عنوان رئیس جدید فدراسیون فوتبال اعلام شد.   علی کریمی لایق پرسپولیس نیست یا پرسپولیس لایق او ؟ در آن مقطع برخی رسانه ها و پیج های نزدیک به […]

حتماً به خاطر دارید که در کارزار انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال، علی کریمی و سردار آجورلو نیز حضور داشتند که در نهایت نام عزیزی خادم به عنوان رئیس جدید فدراسیون فوتبال اعلام شد.

 

علی کریمی لایق پرسپولیس نیست یا پرسپولیس لایق او ؟

علی کریمی لایق پرسپولیس نیست یا پرسپولیس لایق او ؟

در آن مقطع برخی رسانه ها و پیج های نزدیک به باشگاه پرسپولیس با شور و حرارت زیاد از انتخاب علی کریمی به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال حمایت می کردند و کریمی را اصلح ترین فرد برای تصدی این پست می دانستند؛ اتفاقی که در عمل رخ نداد و حتی فوتبالی ها نیز به کریمی رای ندادند تا او با یک رای بسیار ضعیف، سالن محل برگزاری انتخابات را زودتر از موعد ترک کند.

پس از این اتفاق، رسانه های مذکور با ایجاد شائبه تقلب در انتخابات یا سفارشی بودن آن، سعی در پوشش دادن عدم انتخاب علی کریمی به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال کردند اما امروز شاهد این مسئله هستیم که همان رسانه ها که روزگاری کریمی را بهترین گزینه برای ریاست فدراسیون فوتبال می دانستند نیز در پنهان به ادعای خود باور نداشتند چرا که امروز حتی اسمی از علی کریمی به عنوان یک کاندید ساده برای تصدی مدیریت پرسپولیس نیز توسط آنها مطرح نمی شود.

 

اتفاقی که به خوبی پوشالی بودن شعارهای انتخاباتی آنها برای شایستگی کریمی برای ریاست فدراسیون فوتبال را زیر سوال می برد چرا که چطور ممکن است آنها به این موضوع باور داشته اند که کریمی بهترین گزینه ریاست فدراسیون فوتبال بوده اما به وی به عنوان کاندید حضور در پست مدیریت پرسپولیس اقبالی نشان نداده اند!!

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید