کد خبر:9416
پ

علی پروین: تا 5-6 ساعت دیگر پول برانکو را جور می کنیم

علی پروین پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در صحبتی که با رسانه ها داشت مدعی شد کل پول برانکو را تا 5-6 ساعت دیگر جور خواهند کرد.   علی پروین: تا 5-6 ساعت دیگر پول برانکو را جور می کنیم ?علی پروین مدعی شد طی تماسی که با مسوولان تیم داشته، از انجام فرایند تامین منابع برای […]

علی پروین پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در صحبتی که با رسانه ها داشت مدعی شد کل پول برانکو را تا 5-6 ساعت دیگر جور خواهند کرد.

 

علی پروین: تا 5-6 ساعت دیگر پول برانکو را جور می کنیم

علی پروین: تا 5-6 ساعت دیگر پول برانکو را جور می کنیم

?علی پروین مدعی شد طی تماسی که با مسوولان تیم داشته، از انجام فرایند تامین منابع برای پرداخت مطالبات برانکو، مطلع گشته است.

?پیشکسوت پرسپوليس مدعی است که در تماس با کارگزار این باشگاه از انجام فرآیند تامین منابع مطلع گشته است: یک ساعت قبل با کارگزار باشگاه حرف می‌زدم. ایشان اعلام کردند که در حال تهیه پول هستند و طی ۶-۵ ساعت آینده این پول تهیه خواهد شد.

?وی ادامه داد: هواداران نگران نباشند. این بهترین تیم است و قول دادند بستر لازم برای آرامش تیم فراهم شود. یک ذره تحمل کنید همه چیز انشاالله درست می‌شود.

?پروین با اشاره به شرایط اقتصادی گفت: بهرحال شرایط خیلی مناسب نیست قیمت دلار و شرایط اقتصادی بدتر از همیشه است. با این حال با خبری که دادند امیدوارم مشکل پرونده برانکو حل شود.

?وی درباره موضوع جدایی برخی ستاره‌های تیم هم گفت: گفتم که تیم کارگزار به دنبال این است تا این تیم قدرتمند حفظ شود. کسی نمی‌خواهد جدا شود!

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید