کد خبر:35729
پ

علی رغم عدم پرداخت طلب پدیده | باشگاه پرسپولیس مشکلی برای جذب تمیروف ندارد

جمشید نورشرق در مورد اعتراض باشگاه پدیده مشهد به اینکه چرا پرسپولیس با وجود بدهی به این باشگاه پنجره نقل و انتقالاتش باز است و توانسته یک مهاجم ازبکستانی جذب کند اظهار داشت: همان طور که مستحضر هستید سازمان لیگ فوتبال دستورالعملی درباره نحوه جذب بازیکنان خارجی در ابتدای فصل صادر و ابلاغ کرد، یکی […]

جمشید نورشرق در مورد اعتراض باشگاه پدیده مشهد به اینکه چرا پرسپولیس با وجود بدهی به این باشگاه پنجره نقل و انتقالاتش باز است و توانسته یک مهاجم ازبکستانی جذب کند اظهار داشت: همان طور که مستحضر هستید سازمان لیگ فوتبال دستورالعملی درباره نحوه جذب بازیکنان خارجی در ابتدای فصل صادر و ابلاغ کرد، یکی از شروط اصلی جذب بازیکن خارجی نداشتن بدهی قطعی به بازیکنان و مربیان خارجی است. بدهی‌ای که با احکام قطعی فیفا تعیین شده باشد. پرسپولیس فاقد بدهی خارجی است، بنابراین مجوز لازم برای جذب بازیکن خارجی خود (شیرزود تمیروف) را‌‌‌‌‌‌‌‌ دارد. این مسأله به مدیرعامل باشگاه پدیده هم اعلام شده است و باشگاه پرسپولیس می‌تواند قرارداد این بازیکن ازبک خود را‌‌‌‌‌‌‌‌ ثبت کند.

وی افزود: اگر پرسپولیس در صدد جذب بازیکن داخلی باشد قطعا بدهی‌های داخلی مدنظر قرار می‌گیرد، اما این مسأله ارتباطی با جذب بازیکنان خارجی نخواهد داشت.

رئیس کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال در مورد اینکه چرا باشگاه پدیده نتوانسته قرارداد بازیکنان خارجی‌اش را‌‌‌‌‌‌‌‌ ثبت کند، عنوان کرد: به دلیل همان دستورالعملی که در ابتدای صحبت‌هایم گفتم و اینکه باشگاه پدیده بدهی خارجی دارد.

 

پی نوشت: جدای از این دستورالعمل کمدی و مضحک که دوستان حتی جرات اعلامش به AFC هم ندارند، و اگر به موضوع عدم اعمال کسر امتیاز از این تیم به واسطه حکم قطعی استیناف در این مناقشه، سوال اساسی از جمشید نورشرق این است که با فرض قبول این دستورالعمل، باشگاه پرسپولیس چطور توانست قرارداد احمد گوهری که یک بازیکن داخلی است را به واسطه بدهی این تیم به پدیده، ثبت کند؟

دیدگاه کاربران 1 دیدگاه
  • بی نان 4 مارس 2022 / 2:31 ب.ظ

    بعد میگن استقلال می خواسته دور بزنه قانونو. اینا با کمک قانون گذار قوانینو‌می پیچونن

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید