کد خبر:3135
پ

علیرضا بیرانوند ممنوع الخروج شد | دیپورت صبحگاهی بیرو از فرودگاه امام

علیرضا بیرانوند بامداد امروز در فرودگاه امام خمینی(ره) حاضر شد اما به دلیل قوانین اتحادیه اروپا در ایام کرونایی و نداشتن مجوز از سوی این اتحادیه و مشکل خروج از کشور نتوانست این پرواز را انجام دهد.   علیرضا بیرانوند ممنوع الخروج شد | دیپورت صبحگاهی بیرو از فرودگاه امام درحالی که عکاسان و خبرنگاران […]

علیرضا بیرانوند بامداد امروز در فرودگاه امام خمینی(ره) حاضر شد اما به دلیل قوانین اتحادیه اروپا در ایام کرونایی و نداشتن مجوز از سوی این اتحادیه و مشکل خروج از کشور نتوانست این پرواز را انجام دهد.

 

علیرضا بیرانوند ممنوع الخروج شد | دیپورت صبحگاهی بیرو از فرودگاه امام

علیرضا بیرانوند ممنوع الخروج شد | دیپورت صبحگاهی بیرو از فرودگاه امام

درحالی که عکاسان و خبرنگاران برای پوشش این سفر در فرودگاه حاضر شده بودند مشاهده کردند که بیرانوند بعد از حضور در فرودگاه و مشخص شدن اینکه نمی‌تواند این سفر را انجام دهد راهی تهران شد.

 

این در حالیست که گفته می شود بیرانوند با دلخوری از مسئولین پرسپولیس که مطالباتش را پرداخت نکرده اند بدون خداحافظی قصد خروج از ایران را داشته و از آن سو نیز خبر می رسد باشگاه آنتوروپ با جذب یک دروازه بان دیگر، رقیب جدی برای بیرانوند خریداری کرده و فیکس بازی کردن بیرانوند در تیم بلژیکی نیز در هاله ای از ابهام قرار گرفته است.

گفته می شود در صورت خروج بیرانوند از ایران، او دیگر به ایران باز نخواهد گشت و در صورت ماندگاری نیز قادر به همراهی پرسپولیس در ادامه بازیهای لیگ برتر نخواهد بود.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید