کد خبر:28833
پ

علیرضا بیرانوند به بواویشتا پرتغال پیوست + عکس

پس از اینکه روز گذشته خبر جدایی بیرانوند از آنتوروپ منتشر شد؛ امروز عکس های امضای پیش قرارداد بیرانوند با تیم بواویشتا در لیگ پرتغال در رسانه ها منتشر شد.   علیرضا بیرانوند به بواویشتا پرتغال پیوست بیرانوند که دوران پر فراز و فرودی را در تیم آنتوروپ بلژیک سپری کرد سرانجام تصمیم خود برای […]

پس از اینکه روز گذشته خبر جدایی بیرانوند از آنتوروپ منتشر شد؛ امروز عکس های امضای پیش قرارداد بیرانوند با تیم بواویشتا در لیگ پرتغال در رسانه ها منتشر شد.

 

علیرضا بیرانوند به بواویشتا پرتغال پیوست

بیرانوند که دوران پر فراز و فرودی را در تیم آنتوروپ بلژیک سپری کرد سرانجام تصمیم خود برای جدایی از این تیم را گرفت و به لیگی که به سکوی پرتاب ایرانی ها تبدیل شده پیوست. در حال حاضر مهدی طارمی، امیر عابدزاده از چهره های شناخته شده لیگ پرتغال محسوب می شوند و علی علیپور نیز از انتهای فصل گذشته نامش را بر سر زبانها انداخته بود و به نظر می رسد از ابتدای فصل جدید لیگ پرتغال بتواند با گلزنی های خود نامی برای خود در این لیگ دست و پا کند. سلمانی که به تازگی به جمع ملی پوشان ایران چیوسته نیز د راین لیگ حضور دارد و تکلی بازگشت یا عدم بازگشت شهریار مغانلو به سانتکلارا پرتغال نیز هنوز مشخص نیست.

بوایشتا تیم سیزدهم جدول است اما عادل رامی بازیکن سابق اینترمیلان و یک بازیکن اسبق منچستر در این تیم هستند.این باشگاه امسال بیشتر هزینه خواهد کرد.بیرو می خواهد در فصل منتهی به جام جهانی فیکس باشد.

مدیر برنامه های بیرانوند این خبر را تائید کرده است.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید