کد خبر:5242
پ

علت گریه علی علیپور پس از پایان بازی با سایپا مشخص شد

علی علیپور مهاجم گلزن تیم پرسپولیس که در کمال تعجب در آخرین بازی تیمش مقابل سایپا در لیگ نوزدهم روی نیمکت حضور داشت، نتوانست در کورس آقای گلی به شیخ دیاباته برسد و با 13 گل، کار خود در لیگ نوزدهم را پایان داد. علیپور که در 20 دقیقه پایانی بازی شب گذشته به میدان […]

علی علیپور مهاجم گلزن تیم پرسپولیس که در کمال تعجب در آخرین بازی تیمش مقابل سایپا در لیگ نوزدهم روی نیمکت حضور داشت، نتوانست در کورس آقای گلی به شیخ دیاباته برسد و با 13 گل، کار خود در لیگ نوزدهم را پایان داد. علیپور که در 20 دقیقه پایانی بازی شب گذشته به میدان آمد توانست در دقیقه 90 بازی یک گل زیبا به ثمر برساند اما با به صدا در آمدن سوت پایان بازی، او به قدری از نیمکت نشینی اش ناراحت بود که روزی زمین دراز کشید و شروع به گریه کرد.

 

علت گریه علی علیپور پس از پایان بازی با سایپا مشخص شد

علت گریه علی علیپور پس از پایان بازی با سایپا مشخص شد

علی علیپور معتقد بود می توانسته در این بازی تشریفاتی تعداد گلهای خود را بیشتر کند و از نیمکت نشینی اش ناراضی به نظر می رسید اما با نظر یحیی گل محمدی او در 20 دقیقه پایانی به میدان امد تا مشخص شود علیپور اولین جدا شده پرسپولیس در انتهای فصل خواهد بود چرا که یحیی در این بازی قصد تست ترکیب هجومی جایگزین را داشت که به خوبی نیز جواب داد و پرسپولیس از زوج وحید امیری و اوساگونا در نیمه اول، دو گل به دست آورد.

 

علیپور که در انتهای فصل قراردادش با پرسپولیس تمام می شود، قصد دارد به عنوان بازیکن آزاد به تیمی از پرتغال بپیوندد تا پا در مسیر مهدی طارمی گذاشته و مسیر پیشرفت در فوتبال اروپا را سریعتر طی کند.

 

پس از اتمام بازی، بسیاری از بازیکنان پرسپولیس به علیپور دلداری می دادند و او را آقای گل واقعی لیگ برتر خطاب می کردند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید