کد خبر:5256
پ

علت نیمکت نشینی علیپور در بازی سایپا | جلوگیری از فعال شدن آپشن آقای گلی

در بازی شب گذشته سایپا و پرسپولیس، دو بازیکن سرخ ها که در انتهای فصل قراردادشان با این تیم به پایان می رسد، حسابی از مدیران و هواداران پرسپولیس دلبری کردند. اما نیمکت نشینی عجیب علیپور در این بازی که به سادگی می توانست خود را در جدول گلزنان لیگ برتر بالا بکشد، کمی عجیب […]

در بازی شب گذشته سایپا و پرسپولیس، دو بازیکن سرخ ها که در انتهای فصل قراردادشان با این تیم به پایان می رسد، حسابی از مدیران و هواداران پرسپولیس دلبری کردند. اما نیمکت نشینی عجیب علیپور در این بازی که به سادگی می توانست خود را در جدول گلزنان لیگ برتر بالا بکشد، کمی عجیب بود که به نظر می رسد با توصیه مدیران پرسپولیس به یحیی در خصوص نیمکت نشین کردن علیپور در این بازی، این اتفاق رخ داده است تا آپشن آقای گلی او در قراردادش فعال نشود.

 

علت نیمکت نشینی علیپور در بازی سایپا | جلوگیری از فعال شدن آپشن آقای گلی

 

دلبری لحظه آخری بشار رسن و علیپور از مدیران پرسپولیس | مفت پریدند!

 

در بازی شب گذشته علی علیپور تنها 20 دقیقه لازم داشت تا گلزنی کند و بشار رسن نیز با دو پاس طلایی و کلیدی بار دیگر ثابت کرد، پرسپولیس بدون حضور او، با افت شدید کیفیت در میانه میدان رو به رو خواهد شد؛ اتفاقی که در دو بازی قبلی پرسپولیس شاهد آن بودیم و پرسپولیس نتوانست آن صلابت بازیهای گذشته را به نمایش بگذارد.

نکته تاسف بار برای مدیران پرسپولیس و البته هواداران این تیم این است که هر دو بازیکن یاد شده در انتهای فصل قادرند به صورت بازیکن آزاد و بدون پرداخت حتی یک ریال به باشگاه، تیم را ترک کنند و این اتفاق در حالی رخ داد که هر دو بازیکن در ابتدای فصل قصد ترک پرسپولیس را داشتند و باشگاه می توانست با ترانسفر آنها، مبلغ خوبی درآمدزایی داشته باشد اما مدیران وقت پرسپولیس ترجیح دادن با نگه داشتن دو ستاره خود، بار دیگر قهرمانی در لیگ برتر را تکرار کنند و به فکر این روزهای تلخ جدایی بدون پرداخت حتی یک ریال به باشگاه نبودند.

 

در حال حاضر علی علیپور پیشنهاداتی از کشورهایچین، پرتغال و قطر در جیب دارد و بشار رسن نیز رسماً اعلام کرده، دیگر قصد ماندن در پرسپولیس را ندارد و قصد دارد فوتبال خود را در اروپا دنبال کند تا پس از بیرانوند، جدایی دو ستاره پرسپولیس نیز قطعی به نظر برسد.

 

علیپور که در ابتدای فصل جاری تلاش زیادی برای لژیونر شدن کرد و نتوانست مدیران وقت پرسپولیس را برای رفتن مجاب کند و در ابتدای فصل نیز به واسطه همین مسائل، با افت شدید فنی مواجه شد و در مقطعی نیز با هواداران این تیم به مشکل خورد اما پس از بازیابی روحی، بار دیگر توانست در مسیر گلزنی قرار بگیرد و اگر چند هفته زودتر موتور گلزنی اش روشن شده بود، شاید اکنون او به جای شیخ دیاباته کفش طلای فصل نوزدهم را به دست می آورد.

اشک های علیپور در پایان بازی با سایپا به واسطه از دست دادن فرصت آقای گلی به خاطر نیمکت نشینی عجیب در بازی مقابل سایپا بود که اگر او می توانست به این عنوان برسد، آپشن مالی بزرگی را در قراردادش فعال کرده بود و به نظر می رسد نیمکت نشینی علیپور ریشه در توصیه مدیران پرسپولیس به یحیی مبنی بر عدم اجازه به علیپور برای آقای گل شدن در مسابقات دارد چرا که باشگاه پرسپولیس این روزها غرق در بحران های مالی خودساخته ای است که مدیران پیشین به یادگارگذاشته اند و دیگر توان پرداخت آپشن های اضافی به بازیکنان را ندارد. از طرفی عدم قبول تمدید قرارداد از سوی علیپور نیز مزید بر علت شد تا مدیران باشگاه پرسپولیس، فرصت فعال شدن آپشن قرارداد آقای گلی را از بازیکنی که در فصل بعد جایی در ترکیب این تیم ندارد، بگیرند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید