کد خبر:38104
پ

علت عدم اعلام تصمیم هیئت رئیسه فدراسیون در خصوص برکناری اسکوچیچ

پس از پایان نشست اسکوچیچ و اعضای هیئت رئیسه قرار بر این شده تا با برگزاری جلسه‌ای دیگر درباره آینده نیمکت تیم ملی تصمیم گیری شود.   عصر امروز دراگان اسکوچیچ با حضور در محل فدراسیون فوتبال، در جلسه هیئت رئیسه که در خصوص ادامه یا قطع همکاری با وی ترتیب داده شده بود، شرکت […]

پس از پایان نشست اسکوچیچ و اعضای هیئت رئیسه قرار بر این شده تا با برگزاری جلسه‌ای دیگر درباره آینده نیمکت تیم ملی تصمیم گیری شود.

 

عصر امروز دراگان اسکوچیچ با حضور در محل فدراسیون فوتبال، در جلسه هیئت رئیسه که در خصوص ادامه یا قطع همکاری با وی ترتیب داده شده بود، شرکت کرد و در خصوص برخی ابهامات و سوالات به اعضا پاسخگو شد.

این جلسه با حضور چهار عضو هیئت رئیسه به شکل فیزیکی و سه عضو دیگر به صورت آنلاین برگزار شد که به دلیل به حدنصاب نرسیدن تعداد اعضا، این جلسه به صورت غیررسمی برگزار شد و از همان ابتدا نیز مشخص بود که تصمیم اجرایی از این جلسه خارج نخواهد شد و تنها به شنیدن صحبتهای اسکوچیچ که متهم به برخی مسائل شده، اختصاص پیدا کرد تا هیئت رئیسه تا 31 تیر در جلسه رسمی بعدی خود که گزارش کمیته فنی و صحبتهای اسکوچیچ را شنیده، در خصوص همکاری یا قطع همکاری با این مربی تصمیم نهایی را اتخاذ کند و آن را به صورت رسمی اعلام کند.

 

برخی رسانه ها از عدم اعلام برکناری اسکوچیچ در جلسه امروز اینطور استنباط کرده بودند که برکناری وی منتفی شده اما حلسه امروز در واقع حلسه استماع صحبتهای اسکوچیچ محسوب می شد و در جلسه رسنی بعدی، تصمیم گیری در خصوص ادامه یا قطع همکاری با اسکوچیچی که دیگر حمایت بزرگان تیم ملی را پشت خود نمیبیند، اتخاذ خواهد شد.

 

گفته می شود در ده روز آتی که تا جلسه بعدی فرصت باقیمانده، مذاکره با مربیان مدنظر فدراسیون برای جانشینی اسکوچیچ هم به صورت موازی انجام می شود تا اگر احتمالا در تاریخ 31 تیر حکم به اخراج اسکوچیچ صادر شد، برای جلوگیری از اتلاف وقت در همان روز نام سرمربی جدید اعلام شود.

 

 

 

 

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید