کد خبر:23129
پ

علت سنگین بودن بازیکنان استقلال مقابل پدیده مشخص شد

هواداران استقلال که پس از تساوی پرسپولیس و پدیده انتظار یک پیروزی راحت تیمشان مقابل پیکان را می کشیدند، در این بازی با نمایش ضعیف بسیاری از بازیکنان استقلال مواجه شدند که به همین سبب، آبی ها در سرعت دادن به بازی و حرکات ترکیبی برای باز کردن دفاع چند لایه پیکان عاجز ماندند.   […]

هواداران استقلال که پس از تساوی پرسپولیس و پدیده انتظار یک پیروزی راحت تیمشان مقابل پیکان را می کشیدند، در این بازی با نمایش ضعیف بسیاری از بازیکنان استقلال مواجه شدند که به همین سبب، آبی ها در سرعت دادن به بازی و حرکات ترکیبی برای باز کردن دفاع چند لایه پیکان عاجز ماندند.

 

علت سنگین بودن بازیکنان استقلال مقابل پدیده مشخص شد

علت سنگین بودن بازیکنان استقلال مقابل پدیده مشخص شد

اگرچه با وجود دفاع اتوبوسی پیکان که با سیستم 1-4-5 بازی می کرد، استقلال توانست در این بازی 3 موقعیت گلزنی ایجاد کند اما کندی هافبکهای میانی استقلال در این بازی مشهود بود به طوری که ارتباط بین خطوط سه گانه آبی ها در بازی روز گذشته به دلیل سرعت پائین هافبک های این تیم مشهود بود.

جدای از اینکه کادر فنی استقلال چند بازیکن خود را به دلیل کرونا یا در اختیار نداشت و یا بدون تمرین گروهی روانه این مسابقه کرده بود، گفته می شود فرهاد مجیدی و کادرش حساب ویژه ای بر روی بازیهای لیگ قهرمانان آسیا باز کرده اند و با توجه به ضعیف بودن بدنسازی کادر فنی قبلی، آنها مجدد تمرینات بدنسازی جدیدی برای بازیکنان استقلال در نظر گرفته اند و همین موضوع باعث شده تا بدن آنها در این مقطع از صل سنگین شود و اصطلاحاً آزاد نکند.

علت سنگین بودن بازیکنان استقلال مقابل پدیده مشخص شد

 

برنامه بازی های استقلال در آسیا 2021

 

فرهاد مجیدی و استقلال می بایست از 26 فروردین تا 10 اردیبهشت، 6 بازی فشرده در کشور عربستان برگزار کنند و این تعداد بازی سنگین مستلزم آمادگی بدنی بالا است که این روزها مجیدی و کادرش به شدت برای رساندن بدن بازیکنان استقلال به مرز آمادگی برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا در تلاش هستند.

گفته می شود مجیدی قول قهرمانی در جام حذفی و صعود از لیگ قهرمانان آسیا و همچنین حضور در بین 3 تیم برتر لیگ را به مدیران استقلال داده است.

دیدگاه کاربران 1 دیدگاه
  • محمد 4 آوریل 2021 / 10:37 ق.ظ

    این تیم تا ابد الداحرین درست نخواد شد نه فرهاد نه شیرین از دم دلال و فریب کار و گدا بازن

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید