کد خبر:10288
پ

علت سقوط سنگین قیمت دلار در شب گذشته چه بود؟

در حالی که برخی به امید افزایش قیمت دلار در آینده نزدیک همچنان به خرید آن می پرداختند، احتمالاً از اخبار قیمت دلار که از شب گذشته منتشر شده خوشحال نخواهند شد چرا که از ساعات پایانی روز گذشته به یکباره قیمت دلار با کاهش 3 تا 4 هزار تومانی رو به رو شد به […]

در حالی که برخی به امید افزایش قیمت دلار در آینده نزدیک همچنان به خرید آن می پرداختند، احتمالاً از اخبار قیمت دلار که از شب گذشته منتشر شده خوشحال نخواهند شد چرا که از ساعات پایانی روز گذشته به یکباره قیمت دلار با کاهش 3 تا 4 هزار تومانی رو به رو شد به طوری که برخی جلوی درب صرافی ها خوابیدند تا در اولین دقایق باز شدن صرافی ها بتوانند سریعتر دلارهای خود را با قیمت مناسبتری به فروش برسانند

 

قیمت دلار امروز

 

مسدود شدن حساب 3 اخلالگر در پیش گشایش بورس که صف های صوری ایجاد می کردند

 

علت سقوط سنگین قیمت دلار در شب گذشته چه بود؟

علت سقوط سنگین قیمت دلار در شب گذشته چه بود؟

پیش بینی می شود با سیل هجوم مردم برای فروش دلار، قیمت دلار به سطح 25 هزار تومان و حتی کمتر نیز برسد. اما علت هجوم یکباره مردم برای فروش دلار چه بود؟

از گوشه و کنار خبر می رسد برخی از منابع ارزی ایران که به واسطه تحریم ها مسدود شده بود، در هفته پیش رو قرار است به طریقی آزاد شود و دولت با عرضه آن در بازار، افسار قیمت دلار را تا حدی کنترل خواهد کرد. همین خبر کافی بود تا افرادی که دوست دارند جلوتر از بقیه و بازار حرکت کنند، به سرعت به سمت فروش دلارهای خود بروند تا در قیمت های بالاتری دلاری که چند روز پیش خریداری کرده بودند را به فروش برسانند و همین موج فروش باعث شد تا شنیده شود حتی در قیمت 25 هزار تومان نیز دلارهای این افراد خریداری ندارد.

 

از طرف دیگر خبر استیضاح حسن روحانی و ابهام در خصوص وضعیت آتی قیمت دلار نیز مزید بر علت شد تا برخی فعالان این حوزه ریسک نکرده و سرمایه خود را نقد کنند تا پس از ثبات در شرایط سیاسی کشور مجدداً در خصوص وارد کردن سرمایه خود به یکی از بازارهای موازی تصمیم گیری کنند. روز گذشته تقریباً قیمت بسیاری از اقلام در بازارهای طلا، سکه، دلارف خودرو با افت سنگین رو به رو بود و انتظار می رود این کاهش قیمت امروز هم ادامه داشته باشد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید