کد خبر:10109
پ

علت حضور یک لشگر مربی در کادر فنی استقلال چیست؟

آخرین باری که شاهد حضور یک لشگر مربی در کادر فنی استقلال بودیم به زمان امیر قلعه نویی بر می گردد که با 7-8 نفر کادر فنی، کار خود را به بدترین شکل ممکن در استقلال به پایان رساند و در نهایت مجبور به ترک تیم با شعار حیا کن رها کن شد.   اسامی […]

آخرین باری که شاهد حضور یک لشگر مربی در کادر فنی استقلال بودیم به زمان امیر قلعه نویی بر می گردد که با 7-8 نفر کادر فنی، کار خود را به بدترین شکل ممکن در استقلال به پایان رساند و در نهایت مجبور به ترک تیم با شعار حیا کن رها کن شد.

 

اسامی بازیکنان استقلال در فصل جدید

 

برنامه بازی های استقلال لیگ بیستم

 

علت حضور یک لشگر مربی در کادر فنی استقلال چیست؟

علت حضور یک لشگر مربی در کادر فنی استقلال چیست؟

هنوز علت حضور این تعداد مربی در کادر فنی محمود فکری مشخص نیست چرا که هر یک از این افراد به تنهایی قادرند یک حاشیه و بحران را برای تیم به وجود بیاورند؛ سطح کیفی بسیاری از آنها نیز به قدری نازل است که در سالهای اخیر به دستاورد خاصی نرسیده اند و یابه قدری بی تجربه و ناشناخته هستند که بعید به نظر می رسد بتوانند به موفقیت تیم کمک کنند و حضور فردی مثل عمران زاده یا برهانی بیشتر شبیه کارآموزی آنها در استقلال است و بیشتر از اینکه آنها به تیم کمک کنند، این نام بزرگ استقلال است که بار دیگر آنها را در ویترین رسانه ها قرار داده است.

 

حتی تصور اینکه  تنشی بی یک بازیکن با یکی از اعضای کادر فنی استقلال به وجود بیاید هم از همین حالا لرزه به تن هواداران استقلال می اندازد چرا که در آن صورت، مسلماً فکری به حمایت از مربی خود در مقابل بازیکن خواهد پرداخت و فضای دود دستگی بدی در این تیم به وجود می آید.

 

آیا فکی پاسخ روشن و مشخصی بابت استفاده از این تعداد مربی در کادر فنی اش دارد و می تواند وظیفه هر یک را به تفکیک به هواداران استقلال بگوید؟

به عنوان مثال سیروس دین محمدی چه کاری انجام می دهد؟ صمد مرفاوی چطور؟  حنیف عمران زاده و آرش برهانی چه نقشی در تصمیمات فنی تیم دارند؟ امید علی دفتری به یکباره از کجا سر از استقلال در آورد و قرار است چه کاری برای تیم انجام دهد؟ خود محمود فکری درر این بین چه نقشی ایفا خواهد کرد و اگر در خصوص تصمیمی فنی در تیم به اختلاف نظر بخورند، آیا حل این اختلاف در بین 6-7 نفر ساده تر است یا بین 3-4 نفر؟

 

از هر زاویه که به قضیه نگاه می کنیم، کادر فنی این فصل استقلال بیشتر شبیه دورهمی و نان دادن به مربیان بی تیمی است که بیرون مانده بودند و بیشتر از اینکه جنبه فنی داشته باشد، جنبه معرفتی رفاقتی پیدا کرده که قطعاً و بدون هیچ شکی این کادر فنی پر تعداد به روند تیم ضربه خواهد زد.

 

پی نوشت: پیشتر امیر قلعه نویی در آخرین حضورش در استقلال به عنوان سرمربی، با نفراتی همچون جواد زرینچه، محمود فکری، شاهرخ بیانی، ستار همدانی و … به عنوان کادر فنی اش همکاری می کرد که خروجی آن کادر بی کیفیت در نهایت منجر به کسب بدترین نتایج توسط قلعه نویی شد و او متوجه اشتباهش شد و پس از قطع همکاری با همه این آقایان ، از تکسیرا به عنوان دستیارش استفاده کرد و دوباره به مدار موفقیت بازگشت.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید