کد خبر:33407
پ

علت جوسازی علیه مجیدی چیست | وحشت مافیای رسانه ای تیم خاص از قدرت فنی فرهاد

به نظر می رسد جریان مافیایی که در سالهای اخیر در برخی رسانه ها همسو با عوامل وزارت ورزش در جهت تضعیف تیم استقلال به طرق مختلف برآمده بود، بار دیگر فعال شده و قصد دارد از آب گل آلود 5 تساوی اخیر استقلال در لیگ برتر ماهی بگیرد.   علت جوسازی علیه مجیدی چیست […]

به نظر می رسد جریان مافیایی که در سالهای اخیر در برخی رسانه ها همسو با عوامل وزارت ورزش در جهت تضعیف تیم استقلال به طرق مختلف برآمده بود، بار دیگر فعال شده و قصد دارد از آب گل آلود 5 تساوی اخیر استقلال در لیگ برتر ماهی بگیرد.

 

علت جوسازی علیه مجیدی چیست | وحشت مافیای رسانه ای تیم خاص از قدرت فنی فرهاد

علت جوسازی علیه مجیدی چیست | وحشت مافیای رسانه ای تیم خاص از قدرت فنی فرهاد

یک نعشه مجازی (ح.ق) که پیشتر نیز در باشگاه پرسپولیس مسئولیت داشت در هفته های اخیر به شدت بر روی تخریب شخصیتی و فنی فرهاد مجیدی در فضای مجازی کار کرده و می کند چرا که هم او و هم اتاق فکری که نسخه کالدرون را پیچید و کادر فنی فعلی پرسپولیس را روی کار آورد به خوبی می دانند اگر یک فرد قادر به مقابله به آنها باشد، آن هم فرهاد مجیدی و کادر فنی استقلال است و به همین جهت از هر فرصتی برای دور کردن او از نیمکت استقلال استفاده می کنند.

با نگاهی به عملکرد پرسپولیس در 4 دربی اخیر به خوبی این واقعیت مشخص می شود که چرا کادر فنی پرسپولیس و نعشه های مجازی اطراف آنها این روزها به تکاپو برای تخریب فرهاد مجیدی و ایحاد تفرقه و اختلاف بین بازیکنان و کادر فنی استقلال افتاده اند. آنها بهتر از هر هوادار پرسپولیس می دانند که تیم پرسپولیس در 4 دربی اخیر حتی به اندازه انگشتان یک دست نیز نتوانسته مقابل تیم فرهاد مجیدی موقعیت گل ایجاد کند و از همه بدتر اینکه در دو دربی حذفی نیز مقابل مجیدی شسکت خورده اند.

اوج ضعف فنی تیم گل محمدی مقابل تیم مجیدی در دربی حذفی فصل گذشته بود که بازیکنان این تیم برای جلوگیری از قدرت حملات استقلال، روی به وقت کشی و اتلاف وقت آورده بودند و طبیعتاً در چنین شرایطی هم امثال حمید مطهری و هم آن نعشه مجازی به خوبی می دانند این تساوی های پیاپی که عمدتاً به واسطه اشتباهات داوری رقم خورده، پایدار نیست و تیم مجیدی نیز به زودی مثل تیم استراماچونی مهارنشدنی خواهد شد. در نتیجه از همین حالا سعی در ایجاد اختلاف و جوسازی در اردوی استقلال دارند تا از این طریق فرهاد مجیدی را نیز به سرنوشت محمود فکری دچار کنند اما به نظر می رسد اینبار هواداران استقلال هوشیارتر از قبل در صحنه حاضر هستند و فریب این جوسازی های رسانه ای را برای خالی کردن پشت سرمربی خود نمی خورند چرا که فاصله آنها با صدر جدول تنها 2 امتیاز است و احتمال اضافه شدن 2 امتیاز دیگر به آنها بابت بازی مقابل گل گهر نیز بسیار بالاست.

در نتیجه استقلال فعلی از نظر امتیاز گیری شرایط بدی در جدول ندارد و جوسازی رسانه ای بدخواهان مجیدی که از قدرت او و تیمش به وحشت افتاده اند، در نهایت راه به جایی نخواهد برد چرا که مدیر مدبری همچون سردار آجورلو که مستقل از هر وزارتخانه ای در حال کار کردن است، پای کار است.

در واقع هواداران استقلال به خوبی می دانند که مجیدی و استقلال تاوان ایستادگی سردار اجورلو مقابل مافیای فساد در بدنه فدراسیون فوتبال را می دهند که سرانجام موفق به کسب مجوز تبلیغات محیطی شد. در هفته های اخیر ترکش های این ایستادگی به نتایج استقلال در لیگ برتر برخورد کرده و شاهد اشتباهات عجیب داوری در بازی های این تیم بوده ایم که با توجه به صحبتهایی که مجیدی با بازیکنانش کرده، ظاهراً آنها قصد دارند از بازیهای آتی، با این فرض پای به زمین مسابقه بگذارند که 1 بر 0 از حریف عقب هستند …

 

اگرچه اشکالات و انتقادات فنی واردی به سبک بازی استقلال وارد است اما مجیدی در بازیهای اخیر نشان داده انتقادات را شنیده و پذیرفته و همین مسئله باعث ایجاد تغییر در سیستم بازی استقلال شد و شاید با تامل بیشتر در خصوص انتخاب بازیکنان فیکس تیمش برای چند پست کلیدی، برخی فرگوسن های وطنی و پیج های نزدیک به مدیرعامل سابق استقلال را که مدام در حال انتقاد از او هستند را نیز متقاعد کند.

دیدگاه کاربران 1 دیدگاه
  • علی 8 دسامبر 2021 / 9:41 ق.ظ

    جالبه پیروزی چیا پیش بینی کرده بودند فرهاد بین هفته 4 تا 6 برکنار میشه . حالا تو هفته هشتم تو دربی پیروزی با حمایت داور و مافیا و نگرفتن پنالتی های استقلال و یک افساید اشتباه از شکست برابر فرهاد فرار کرد . ولی قطعا دربی برگشت فرهاد پیروزی رو شکست میده انشالله چون اون موقع تیمش کاملتره و جلالی و وریا هر دوشون هستند .

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید