کد خبر:10736
پ

علت بی اهمیت بودن افشاگری های مدیرعامل خوش تیپ استقلال

احمد سعادتمند که به غیرمحترمانه ترین شکل ممکن از کارش در استقلال برکنار شد و در توضیح علل برکناری اش نیز بیانیه شدید اللحن هیئت مدیره را پشت سر خود می دید، پس از مدتها تصمیم گرفته تا در خصوص برخی موارد افشاگری کند که این افشاگری ها چندان مورد توجه اهالی رسانه و هواداران […]

احمد سعادتمند که به غیرمحترمانه ترین شکل ممکن از کارش در استقلال برکنار شد و در توضیح علل برکناری اش نیز بیانیه شدید اللحن هیئت مدیره را پشت سر خود می دید، پس از مدتها تصمیم گرفته تا در خصوص برخی موارد افشاگری کند که این افشاگری ها چندان مورد توجه اهالی رسانه و هواداران استقلال قرار نگرفت چرا که در زمان و مکان مناسب ارائه نشدند.

 

علت بی اهمیت بودن افشاگری های مدیرعامل خوش تیپ استقلال

علت بی اهمیت بودن افشاگری های مدیرعامل خوش تیپ استقلال

اکنون سوال اساسی از سعادتمند این است که آقای مدیرعامل سابق! اگر شما این حجم از کارشکنی اسماعیل خلیل زاده را دیدید و در زمانی که در باشگاه سمت داشتید، روزه سکوت گرفتید، شما نیز مثل امثال خلیل زاده، خائن به منافع هواداران و باشگاه محسوب می شوید و حسابتان با خائنین این باشگاه جدا نیست.

استاد سعادتمند که از عدم درامدزایی اسماعیل خلیل زاده در مدت حضورش در استقلال زدید، چرا به این موضوع اشاره نمی کنید که شما به عنوان فردی که 5 ماه در راس بودید چه گلی به سر هواداران زدید و چه آورده ای به عنوان درآمد برای باشگاه داشتید؟ آیا وعده های شما آنقدر توخالی و پوچ بوده اند که هوادار استقلال حتی نمی تواند به وعده درآمدزایی از آن پفک آبی و همکاری با مینوی شما اعتماد کند.

در حالی افتخار سند تک برگی مرعوبکار و حجازی را به نام خود می زنید که این موضوع یک تکلیف از سمت وزارت ورزش برای خصوصی سازی بوده و هماهنگی های آن در دو باشگاه استقلال و پرسپولیس از سمت وزارت ورزش با شهرداری های مذکور انجام شده و شما تنها به عنوان مجری، کارهای اداری اش را انجام دادید.

جناب سعادتمند دوره حضور مهدی رسول پناه در باشگاه پرسپولیس تقریباً با مدت حضور شما در استقلال همزمان شد اما در طرف مقابل شاهد تزریق حدود 130 میلیارد تومان به باشگاه پرسپولیس برای حل مشکلات مختلف بودیم اما در باشگاه استقلال در زمان شما، هیچ مشکل کلیدی از استقلال حل نشد که مهمترین آن سهل انگاری در پرداخت طلب شفر و بسته شدن پنجره نقل و انتقالات تیم و ناتوانی کادر فنی در استفاده از بازیکنان جدید و داریوش شجاعیان بود.

جناب سعادتمند اگر قصد افشاگری در مورد موارد دوران حضورتان در استقلال دارید، در مورد خیمه شب بازی مذاکره با استراماچونی و اتلاف وقتی که در این پرونده صورت گرفت نیز توضیح دهید و از نیت خود در خصوص مصاحبه های جنجالی در جام حذفی به منظور تضعیف جایگاه کادر فنی وقت نیز پرده بردارید.

خوشبختانه سواد هواداران استقلال و اهالی رسانه به حدی رسیده که حقیقت را از فرافکنی تشخیص دهند. شاید بهتر باشد سعادتمند به جای تخریب افراد دیگر برای سفید کردن کارنامه خودش، از علت برخی ابهامات که مستقیماً متوجه خود او است، با هواداران استقلال حرف بزند.

دیدگاه کاربران 1 دیدگاه
  • تاج 23 اکتبر 2020 / 4:37 ب.ظ

    مثل همیشه خوب تحیل کردید و بجا منتها باید تیتر میزدید: کچل خوشتیپ! بینوا اگه یه سیخ کباب بگذاری روی سرش میشه تاس کباب

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید