کد خبر:24114
پ

علت افت دسته جمعی تیم های عربی در لیگ قهرمانان آسیا مشخص شد

با شروع فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا، کمتر کسی تصور عملکرد ضعیف غول های باشگاهی غرب آسیا را میکرد اما به نظر می رسد علت افت این تیمها مشترک است.   علت افت دسته جمعی تیم های عربی در لیگ قهرمانان آسیا مشخص شد پس از عملکرد ضعیف الهلال و السد اینبار نوبت به الریان […]

با شروع فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا، کمتر کسی تصور عملکرد ضعیف غول های باشگاهی غرب آسیا را میکرد اما به نظر می رسد علت افت این تیمها مشترک است.

 

علت افت دسته جمعی تیم های عربی در لیگ قهرمانان آسیا مشخص شد

علت افت دسته جمعی تیم های عربی در لیگ قهرمانان آسیا مشخص شد

پس از عملکرد ضعیف الهلال و السد اینبار نوبت به الریان و الاهلی عربستان رسید تا با عملکرد ضعیف خود در بازیها، معادلات را به هم بزنند.

نکته جالب در این دوره اینکه همزمان عملکرد هر 4 نماینده فوتبال ایران در این رقابتها مثبت و قدرتمندانه ارزیابی می شود.

 

اما چه عاملی باعث افت دسته جمعی تیمهای قدرتمند غرب آسیا در این دوره شده است؟  با رجوع به صحبتهای تن کاته سرمربی تیم الوحده امارات می توان به پاسخ این سوال رسید.

 

تن کاته پس از پذیرش شکست مقابل پرسپولیس در مصاحبه ای مدعی شد افطار با آب میوه قبل از بازی بر روی عملکرد جسمانی بازیکنانش تاثیر گذاشته است. ایت اظهار نظر کاته مشخص کرد که بسیاری از بازیکنان بومی تیمهای عربی به سبب اعتقادات قوی خود در این شرایط نیز دست از روزه گرفتن در ماه مبارک رمضان نکشیده اند و همین مسئله باعث تحلیل قوای جسمانی آنها در کوران بازیها شده است.

این اتفاق در حالی رخ داده که خبری از روزه گرفتن در تیمهای ایرانی و غیر عرب مثلا گوا و پاختاکور و الیماق و… نبوده و این تیمها تا اینجای کار عملکردی به مراتب بهتر از تیمهای عربی از خود به نمایش گذاشته اند.

 

هر چه که هست به نظر می رسد این دوره از مسابقات بهترین فرصت برای صعود تیمهای ایرانی از مرحله گروهی است و به احتمال بسیار زیاد هر 4 تیم ایرانی از گروه خود صعود خواهند کرد و احتمالا یک نماینده از ایران بار دیگر فینالیست لیگ قهرمانان آسیا خواهد بود.

البته مرحله یک هشتم رقابتها از شهریورماه آغاز خواهد شد و شرایط تیمها در ان مقطع به کلی متفاوت با شرایط فعلی است اما در وضعیت کنونی، برگزاری بازیها در ماه رمضان به نفع نمایندگان ایران تمام شده است.

دیدگاه کاربران 2 دیدگاه
  • ناشناس 18 آوریل 2021 / 3:23 ب.ظ

    تشکر از آقای ابراهیم صدری که سه بار بر علیه هیچ تیمی حرف الکی نزده

  • ناشناس 18 آوریل 2021 / 1:00 ب.ظ

    درود بر شرفت آقای ابراهیم صدری یه بار نشده که به تیمی توهین بکنی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید