کد خبر:37317
پ

انتقام اسکوچیچ از مجیدی با حذف 5 ملی پوش استقلال از اردوی تیم ملی

با اعلام حمید استیلی، سرپرست تیم ملی فوتبال 5 بازیکن استقلال از فهرست تیم ملی فوتبال خط خوردند.بر این اساس سید حسین حسینی، عارف غلامی، صالح حردانی، مهدی مهدی‌پور و امیرحسین حسین‌زاده در اردوی تیم ملی حضور نخواهند داشت. انتقام اسکوچیچ از مجیدی با حذف 5 ملی پوش استقلال از اردوی تیم ملی این اتفاق […]

با اعلام حمید استیلی، سرپرست تیم ملی فوتبال 5 بازیکن استقلال از فهرست تیم ملی فوتبال خط خوردند.بر این اساس سید حسین حسینی، عارف غلامی، صالح حردانی، مهدی مهدی‌پور و امیرحسین حسین‌زاده در اردوی تیم ملی حضور نخواهند داشت.

انتقام اسکوچیچ از مجیدی با حذف 5 ملی پوش استقلال از اردوی تیم ملی

این اتفاق در حالی رخ داد که کشمکش عجیبی بین باشگاه استقلال و سرمربی تیم ملی مبنی بر حضور یا عدم حضور بازیکنان استقلال در بازی آخر این تیم در لیگ برتر به وجود آمده بود و به نظر می رسد اهمیت ندادن به درخواست غیرمنطقی اسکوچیچ مبنی بر عدم حضور ملی پوشان در بازی مقابل نفت مسجد سلیمان منجر به حذف 5 نماینده استقلال در تیم ملی شده است.

ظاهراً باند رسانه ای نزدیک به تیم رقیب استقلال که کار پکیج بندی تیم ملی را انجام می دهند، حسابی از ثبت رکوردهای جدید توسط تیم مجیدی ناخرسند شده اند که این تصمیم را به سرمربی مطیع تیم ملی دیکته کردند چرا که ظاهراً آقایان بر روی شکست استقلال در بازی آخر و خراب شدن جشن قهرمانی و از دست رفتن چند رکورد مهم و تاریخی حساب ویژه ای باز کرده بودند که این مهم با عدم حضور 5 بازیکن اصلی این تیم در ترکیب اصلی احتمالا به دست می آمد اما در نهایت این اتفاق رخ نداد تا این تصمیم عجیب از سوی کادر فنی تیم ملی اتخاذ شود.

 

امروز دراگان اسکوچیچ باید پاسخگوی این مسئله باشد که چطور بازیکنی که منشور اخلاقی تیم ملی ایران را با افتضاح اتوبوس و شهوترانی اش زیر پا گذاشته جز لاینفک مدعوین تیم ملی ولو بازیهای دوستانه است ؟ چطور وقتی کریم باقری شب بازی ایران و کره جنوبی به یکباره سر از کنسرت در می آورد، اصول برای اسکوچیچ مهم نیست اما به یکباره برای اضافه شدن ملی پوشان استقلال با یک روز تاخیر به اردوی تیم ملی، اینگونه موضع گیری می کند؟  باشگاه استقلال با فدراسیون مکاتبه می کند و اسکوچیچ نیز می بایست با فدراسیون در این خصوص صحبت کند؛ حال اینکه سازمان لیگ که زیرمجموعه فدراسیون فوتبال است با برنامه ریزی اشتباه، مسبب این ناهماهنگی بوده ، گناه بازیکنان استقلال چیست؟

بر طبق قانون با توجه به دعوت بیش از 3 بازیکن از استقلال به اردوی تیم ملی، یا باید بازی استقلال و نفت باید لغو می شد و یا سرمربی تیم ملی شروع اردوی خود را 31 می یعنی 10 خرداد اعلام می کرد تا به زعم او به حیثیت تیم ملی هم خدشه وارد نشود!!

 

پی نوشت: آقای اسکوچیچ افکار عمومی فراموش نمی کند که تیم ملی در بازیهایی که بدون مهدی طارمی به میدان رفت، دچار مشکل شد. پس تا قبل از اینکه جنابعالی و باندی که دیگر در فدراسیون نیستند اما شما را سر کار آوردند، رسوا شوید بهتر است راه درست را در پیش بگیرید چرا که راهی که ظاهراً دوستان رسانه ای شما در قبال حمایت از شما و البته دعوت از چند بازیکن بهتان نشان داده اند، به ترکستان می رود و تیم ملی با همین فرمان در همان بازی دوم جام جهانی حذف خواهد شد. بهتر نیست به جای عوامفریبی و ژست های مدیریت قاطع این چنینی از دلایل دعوت از بازیکن ضعیفی به نام علیرضا بیرانوند با این عملکرد به افکار عمومی توضیح دهید و چرایی عدم دعوت دروازه بانی همچون علیرضا حقیقی را ذکر کنید؟

عملکرد بیرانوند در فصل گذشته :

او در ۲۰ بازی اخیر تیمش اصلا بازی نکرده و در ۸ بازی قبل از ان هم که به میدان رفته ۱۵ گل دریافت کرده است!

 

کلیدواژه : استقلالتیم ملی

دیدگاه کاربران 3 دیدگاه
  • کوروش 31 مه 2022 / 11:27 ق.ظ

    احسن آقای فراهانی بنویسید و این فاسدان حرامزاده را رسوا کنید تیم میلی شون توسرشون بخوره همون بهتر که بازیکنان استقلال و دعوت نکنن مربیکه تو نفت آبادان 5 تا از استقلال استراماچونی خورد عقده ای بازیشو اینجا داره درمیاره و چی میخواد به این بازیکنا یاد بده ؟ ، یا اینکه بگفته شما 5 تا از بازیکناشو دعوت کرده بودن که تو بازی آخر ببازن چقدر اینا حرومزاده ان ، من نمیدونم این ماجدی سیب زمینی تو اون خراب شده چه غلطی میکنه که اجازه میده اینا هر گوهی می خوان میخورن ، و در آخر بازم احسن به غیرت آقایان آجرلو و مجیدی که مثل کوه جلوی نقشه های کثیف این بی شرفها و ایسادن

  • بی نام 31 مه 2022 / 10:51 ق.ظ

    مگه قانون نیست تیمی که بالای ۳ بازیکن داره بازیش لغو بشه. کار غیر قانونی اسکوچیچ قابل پیگرده

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید