کد خبر:9509
پ

عقب نشینی یلوه از حل مشکل برانکو: پول آماده است اما زمان واریز مشخص نیست

در حالی که از عصر دیروز اخباری مبنی بر جور شدن کل مبلغ پرداختی به برانکو از باشگاه پرسپولیس به گوش می رسید، رضا یلوه معاون اقتصادی باشگاه پرسپولیس با اظهارات جدید خود در اینستاگرام، بار دیگر موجی از نگرانی را نزد هواداران پرسپولیس به وجود آورد.   عقب نشینی یلوه از حل مشکل برانکو: […]

در حالی که از عصر دیروز اخباری مبنی بر جور شدن کل مبلغ پرداختی به برانکو از باشگاه پرسپولیس به گوش می رسید، رضا یلوه معاون اقتصادی باشگاه پرسپولیس با اظهارات جدید خود در اینستاگرام، بار دیگر موجی از نگرانی را نزد هواداران پرسپولیس به وجود آورد.

 

عقب نشینی یلوه از حل مشکل برانکو: پول آماده است اما زمان واریز مشخص نیست

بر طبق اظهارات وکیل برانکو، باشگاه پرسپولیس تا پایان ساعت 24 امشب فرصت دارد تا کل مبلغ  باقیمانده مطالبات برانکو را بپردازد و در غیر این صورت، تصمیم گیری در خصوص عدم پرداخت بدهی برانکو توسط این باشگاه بر عهده فیفا خواهد بود که به نظر می رسد گزینه های کسر امتیاز و محرومیت از دو پنجره نقل و انتقالات و همچنین سقوط به دسته پائینتر روی میز قرار دارد.

با توجه به صحبتهای شب گذشته یلوه به نظر می رسد مشکل اول که تامین مالی مبلغ فوق بود، حل شده اما مشکل دوم بزرگتر از مشکل اول به نظر می رسد چرا که باشگاه پرسپولیس زیر بار انتقال مبلغ فوق از روش های غیر رسمی با دور زدن تحریم ها نرفت تا این کار از مبادی رسمی و وزارت امور خارجه انجام شود که این اتفاق، مستلزم زمان بیشتری است.

 

رسول پناه در توجیه این تصمیم باشگاه اینطور عنوان کرد که مبلغ واریزی به حساب برانکو بالا است و اگر روش آنها لو برود، 784 هزار دلاری که قصد داشته اند به حساب بانکو واریز کنند، بلوکه خواهد شد و  ضرر بزرگی به باشگاه پرسپولیس تحمیل می شود و بر همین اساس آنها ریسک نکرده و قصد دارند از مبادی قانونی برای انتقال پول به حساب برانکو اقدام کنند.

 

حال باید منتظر ماند و دید آیا ماجرای نوش دارو پس از مرگ سهراب اتفاق خواهد افتاد و مطالبات برانکو پس از موعد مقرر فیفا به دستش می رسد یا باشگاه پرسپولیس موفق خواهد شد ظرف 24 ساعت آینده، مبلغ فوق را به حساب برانکو واریز کند؟

کلیدواژه : پرسپولیسرضا یلوه

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید