کد خبر:24767
پ

عجیب اما واقعی | استقلال در صورت شکست مقابل الشرطه هم صعود می کند!

در حالی که شرایط صعود در گروه c لیگ قهرمانان آسیا بسیار پیچیده شده است، در یکی از حالات شگفت انگیز این گروه، استقلال شاید حتی با قبول شکست مقابل الشرطه در یک حالت به عنوان تیم دوم صعود کند!   عجیب اما واقعی | استقلال در صورت شکست مقابل الشرطه هم صعود می کند! […]

در حالی که شرایط صعود در گروه c لیگ قهرمانان آسیا بسیار پیچیده شده است، در یکی از حالات شگفت انگیز این گروه، استقلال شاید حتی با قبول شکست مقابل الشرطه در یک حالت به عنوان تیم دوم صعود کند!

 

عجیب اما واقعی | استقلال در صورت شکست مقابل الشرطه هم صعود می کند!

عجیب اما واقعی | استقلال در صورت شکست مقابل الشرطه هم صعود می کند!

در دو بازی حساس امشب بین تراکتور و الشارجه و السد و النصر اگه نتایج دلخواه به دست آید و الدحیل نیز مقابل الاهلی به پیروزی برسد، آنگاه استقلال در صورتی که حتی 3 گل الشرطه دریافت کند، به عنوان سومین تیم برتر به دور حذفی صعود خواهد کرد.

در بازیهای امشب اگر تراکتور نبرد یعنی در بازی مقابل الشارجه مساوی کرده یا شکست بخورد و در بازی دیگر نیز النصر نبرد، این دو تیم قادرر نخواهند بود به عنوان تیم دوم به دور بعد صعود کنند و تنها اگر استقلال مقابل الشرطه با نتیجه بیش از 4 گل شکست بخورد، النصر به دور بعد صصعود خواهد کرد.

البته همه این اتفاقات پیش شرط پیروزی الدحیل مقابل الاهلی را همراه خود می بیند اما اگر همه این سه شرط محقق شود و منجر به صعود استقلال به دور بعد رقابتها شود، اتفاق شگت انگیزی در این دوره از رقابتها رخ داده است.

البته با توجه به اینکه بازی استقلال و الشرطه زودتر از بازی حساس الدحیل و الاهلی برگزار می شود و تکلیف دو تیم النصر و تراکتور نیز امشب مشخص می شود، به نظر نمی رسد کار به وقوع این حالت بعید برسد.

گفتنیست که استقلال با پیروی مقابل الشرطه تحت هر شرایطی صعود خواهد کرد.

 

دیدگاه کاربران 3 دیدگاه
  • 💙استقلال💙 30 آوریل 2021 / 12:19 ب.ظ

    استقلال مستحق صعود هست

  • ناشناس 30 آوریل 2021 / 8:56 ق.ظ

    اس اس فقط تاجیکستان

  • رهگذر 29 آوریل 2021 / 11:53 ب.ظ

    باسلام
    بهترین راه صعود هر سه تیم ایرانی و بهره مندی از قرعه مناسب در دور بعد
    برد استقلال ایران و باخت استقلال تاجیکستان است.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید