کد خبر:21825
پ

عالیشاه یا پهلوان قربانی حضور ستاره جدید پرسپولیس

ظهر امروز بازی پرسپولیس و مس نوین کرمان در چارچوب مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی برگزار می شود و به نظر می رسد در این بازی برای اولین بار از مهدی ترابی پس از بازگشتش به پرسپولیس رونمایی خواهد شد.   عالیشاه یا پهلوان قربانی حضور ستاره جدید پرسپولیس با توجه به ترافیک نفرات […]

ظهر امروز بازی پرسپولیس و مس نوین کرمان در چارچوب مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی برگزار می شود و به نظر می رسد در این بازی برای اولین بار از مهدی ترابی پس از بازگشتش به پرسپولیس رونمایی خواهد شد.

 

عالیشاه یا پهلوان قربانی حضور ستاره جدید پرسپولیس

عالیشاه یا پهلوان قربانی حضور ستاره جدید پرسپولیس

با توجه به ترافیک نفرات در فاز هجومی پرسپولیس به نظر می رسد مهدی ترابی می بایست یا به جای امید عالیشاه یا به جای احسان پهلوان در ترکیب اولیه قرار بگیرد که احتمال نیمکت نشینی عالیشاه با توجه به عملکرد ضعیش در بای مقابل صنعت نفت بیشتر از پهلوان است.

نکته جالب که از آن به عنوان مصائب گل محمدی یاد می شود، اجبار به نیمکت نشین کردن دو ستاره دیگر پرسپولیس در یک ماه آینده است چرا که با حضور شهریار مغانلو و عیسی آل کثیر، دو ستاره فعلی پرسپولیس باید نیمکت نشین شوند که این اتفاق کار یحیی گل محمدی را برای انتخاب ترکیب اصلی تیم سخت می کند.

 

کلیدواژه : پرسپولیس

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید