کد خبر:7610
پ

عادت بد تیم های ایرانی | وقتی می برند با زور و بازوی خود بردند و وقتی می بازد زمین و زمان مقصرند!

در حالی که چند روز از اتهام بزرگ مسئولین پرسپولیس به مسئولین کنفدراسیون فوتبال آسیا در جانبداری از الدحیل بیشتر نمی گذرد، گذر زمان خیلی زود مشخص کرد که این فرافکنی های سازمان یافته و پوچ تنها برای انحراف افکار عمومی از علت واقعی شکست و توجیه ناکامی احتمالی بوده و هیچ رنگ و بویی […]

در حالی که چند روز از اتهام بزرگ مسئولین پرسپولیس به مسئولین کنفدراسیون فوتبال آسیا در جانبداری از الدحیل بیشتر نمی گذرد، گذر زمان خیلی زود مشخص کرد که این فرافکنی های سازمان یافته و پوچ تنها برای انحراف افکار عمومی از علت واقعی شکست و توجیه ناکامی احتمالی بوده و هیچ رنگ و بویی از واقعیت نبرده بود چرا که امروز در شرایطی قرار داریم که پرسپولیس به عنوان تیم اول از گروه C صعود کرد و الدحیل تیم حذف شده این گروه محسوب می شود.

 

عادت بد تیم های ایرانی | وقتی می برند با زور و بازوی خود بردند و وقتی می بازد زمین و زمان مقصرند!

عادت بد تیم های ایرانی | وقتی می برند با زور و بازوی خود بردند و وقتی می بازد زمین و زمان مقصرند!

شاید دوستان در باشگاه پرسپولیس دوست نداشته باشند به صحبتهای بدون پشتوانه قبلی خود بازگردند و مستندات خود بابت ادعاهای واهی را ارائه نمایند چرا که اگر اراده ای بر حذف پرسپولیس یا صعود الدحیل از گروه C وجود داشت، مسئولین AFC به سادگی می توانستند با قرار دادن داوری تحت امر خود، شرایط بازی ها را طوری پیش ببرند که الدحیل صعود کند و پرسپولیس حذف شود اما این گونه نشد تا تنها شرمندگی برای مسئولین پر ادعای پرسپولیس باقی بماند.

آنها فراموش کردند که همین AFC که در سلطه عربستانی ها قرار دارد به سادگی قلم قرمز بر روی نام پار افتخارترین تیم قاره آسیا یعنی الهلال کشید و این تیم را از گردونه رقابتها کنار گذاشت تا موجی از اعتراضات گسترده نسبت به این تصمیم جنجالی را شاهد باشیم.

 

به راستی آیا وقت آن نرسیده تا سنجیده تر در مورد اتفاقات فوتبالی صحبت کرد؟ سالهاست که با تئوری توطئه گوش هواداران را پر کرده ایم و به همین خاطر نیز عمداً یا سهواً موجب افزایش تنش در بین هواداران تیم ها شده ایم و به نظر می رسد وقت آن فرا رسیده تا مسئولیت شکست را بر عهده بگیریم و به جای تهمت زدن به این و آن، با تلاش بیشتر به حق خود در زمین فوتبال برسیم چرا که تمرکز بر روی مسائل حاشیه ای تنها انرژی تیم را گرفته و آن را از رسیدن به هدف باز می دارد.

 

پی نوشت: با نگاهی فنی به شکست پرسپولیس مقابل الدحیل به سادگی می توان به این نتیجه رسید که علت شکست این تیم هیچ ارتباطی به حضور بن عطیه در قلب دفاع الدحیل نداشت و مصدومیت سعید آقایی و بازی شجاع خلیل زاده در پست غیرتخصصی و استفاده از سید جلال حسینی پیر و مسن در قلب دفاع بود که مسئولین پرسپولیس قصد داشتند آن شکست را به عوامل غیرفنی ربط دهند تا فشاری از سمت هواداران متوجه آنها نباشد.

دیدگاه کاربران 1 دیدگاه
  • تاج 26 سپتامبر 2020 / 7:02 ق.ظ

    منفورترین و عقده ای ترین و چرک ترین آدم فوتبال ایران همین دزد فرش پیروعنی است. حتا دوستان لنگی که دارم ازش بیزارند. یکی نیس بگه بابا چقدر میخوای برای جا دادن خودت در کادر فنی و رسیدن به پول بیت المال آبروریزی کنی!!؟؟

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید