کد خبر:20363
پ

طوفان توئیتری هواداران استقلال علیه آذری جهرمی : ریپورت و بلاک !

پس از اینکه آذری جهرمی وزیر ارتباطات بعد از برد پرسپولیس مقابل گل گهر با یک کری عجیب، به استقلالی ها متلک انداخت، این حرکت او با واکنش منفی بسیاری از هواداران و شخصیت های استقلالی مواجه شد به طوری که از ساعاتی پیش هواداران استقلال در توئیتر به ریپورت و بلاک کردن آذری جهرمی […]

پس از اینکه آذری جهرمی وزیر ارتباطات بعد از برد پرسپولیس مقابل گل گهر با یک کری عجیب، به استقلالی ها متلک انداخت، این حرکت او با واکنش منفی بسیاری از هواداران و شخصیت های استقلالی مواجه شد به طوری که از ساعاتی پیش هواداران استقلال در توئیتر به ریپورت و بلاک کردن آذری جهرمی پرداخته اند تا توئیتر اکانت او در توئیتر را مسدود کند.

 

طوفان توئیتری هواداران استقلال علیه آذری جهرمی : ریپورت و بلاک !

آذری جهرمی در داع از کری خوانی خود گفت:

 

چرا باید عذر‌خواهی کنم؟ مگر توهین کردم؟ مگر تاریخ را من رقم زدم؟ مگر آقای خلیل زاده ننوشت آرزوی شما خاطرات ما است؟ او دیشب هم به من زنگ زد و گفت می‌خواهم مطلبی را منتشر کنم و من هم گفتم ایرادی ندارد. آنها هم حق دارند.آقای فنونی زاده هم مطلبی نوشت، ما حتی با این فرد چند جلسه فوتبال بازی کردیم و با هم دوست هستیم. فضای ورزش جوانمردانه است و هر کُری مودبانه‌ ای ایرادی ندارد. من گفتم هر استقلالی علیه من کری خواند شما پخش کنید، من اصلا ناراحت نمی‌شوم. من هم یک جوان هستم و بی ادبی نکردم، جمله دوم من طوری بود که یک عده گفتند آقای وزیر شما درست گفتید دو ستاره استقلال دست نیافتنی است.

دیدگاه کاربران 13 دیدگاه
  • ناشناس 21 فوریه 2021 / 4:06 ب.ظ

    انسان کری نمیخوانه. کری خواندن رفتار جفتگیری حیواناته. ما استقلالی ها هیچوقت نمیگیم پرسپولیس سوراخه یا حتی تیم با ارزش گل گهر. ولی میگیم عدالت در لیگ و وزارت نیست و پرسپولیس حکومتیه.

  • سینا 21 فوریه 2021 / 8:09 ق.ظ

    من خودم استقلالیم..اما تاسف میخورم که هنوز نمیدونیم وزیر هم انسانه و میتونه کری بخونه.نه توهین کرده نه چیزی دیگه.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید