کد خبر:28926
پ

طنز روز | کارمند سابق باشگاه پرسپولیس داور دربی شد؟

اخبار تائید نشده ای از بازگشت قریب الوقوع علیرضا فغانی به فضای فوتبال کشور خبر می دهند و جالبتر اینکه سایت ورزش 3 از فغانی به عنوان داور برگزیده دربی پیش رو در جام حذفی یاد کرده است.   طنز روز | کارمند سابق باشگاه پرسپولیس داور دربی شد؟ در صحت و سقم خبر سایت […]

اخبار تائید نشده ای از بازگشت قریب الوقوع علیرضا فغانی به فضای فوتبال کشور خبر می دهند و جالبتر اینکه سایت ورزش 3 از فغانی به عنوان داور برگزیده دربی پیش رو در جام حذفی یاد کرده است.

 

طنز روز | کارمند سابق باشگاه پرسپولیس داور دربی شد؟

در صحت و سقم خبر سایت ورزش 3 اما و اگرهای فراوانی وجود دارد اما این گمانه زنی ها پس از آن شدت گرفت که عزیزی خادم بازگشت فغانی به فوتبال ایران را تائید کرد.

بازگشت فغانی به فوتبال ایران در آستانه جام جهانی یک معنا دارد و پیغام این اتفاق واضح و مشخص است: قصد دارم دوباره شانسم را برای قضاوت در جام جهانی امتحان کنم!

بازگشت فغانی به فوتبال ایران مسئله مهمی نیست اما اینکه به یکباره پس از بازگشت او، قضاوت حساسترین دربی چند سال اخیر را به او بسپارند مهم و البته عجیب خواهد بود. فغانی که پیشتر به عنوان کارمند باشگاه پرسپولیس به طور همزمان در داوری لیگ برتر هم فعال بود و قضاوت بازیهایی را که پرسپولیس یک طرف آن بود را نیز بر عهده داشت، در حالی به عنوان کاندید قضاوت در دربی مطرح شده که همگان از مشکل شخصی او با فرهاد مجیدی مطلع هستند و به یاد دارند که او بی دلیل و با دلیل به فرهاد مجیدی کارت های زرد و قرمز می داد و موجب عصبانی شدن سرمربی فعلی استقلال در زمان بازی اش می شد.

هر چه که هست، انتخاب علیرضا فغانی به عنوان داور دربی سمی ترین و البته مضحک ترین خبری است که شاید فدراسیون فوتبال در روزهای آتی رسماً آن را اعلام کند و احتمالاً این موضوع با مخالفت باشگاه استقلال همراه خواهد شد.

دیدگاه کاربران 2 دیدگاه
  • سینا 13 جولای 2021 / 3:55 ب.ظ

    خداییش استقلالیا همه چیزو وارونه نشون میدن. شما اگه اهل فوتبال باشین توی ۲۳ دربی گذشته کیسه ۲ بار برنده شده . هر دو بارش داور فغانی بوده . پس اگه فغانی بد بوده چرا فدارسیون یهویی به درخواست کیسه میره یه داور از استرالیا بلند میکنه میاره
    اگر فغانی به فرناز جونتون کارت میداده تو زمان بازیکنیش به خاطر بی تربیتی فرناز جونتونه

  • کوروش 10 جولای 2021 / 6:49 ق.ظ

    یه پکی از اینهمه فساد و لجنو یه باغیرتی پیدا نمیشه از 8 سال پیش تهیه کنه بفرسته به فیفا بیان این سیرک و تعلیق کنن کل 15 تیم و هواداراش راحت بشن اینام بازی نکرده جام بدن به پیروزی ، علاوه از این لنگی که برا دربی میخوان بیارن ، عرب براقی و گذاشتن داور بازی شنبه شون با آلومینیوم برادر زن همین ااافغانیه ، بعدم آقای ملکی کدام داور و بزارن برا دربی ، هرکدام و بزارن ، همون داور هزاران بار حق استقلالو خورده ، کلا فاسدن

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید