کد خبر:19592
پ

طغیان ارسلان مطهری علیه مدیران استقلال: خجالت نمی کشید؟

ارسلان مطهری مهاجم فرصت طلب استقلال در جدیدترین مصصاحبه خود حسابی از خجالت مدیران بی خیال استقلال در آمده است.   طغیان ارسلان مطهری علیه مدیران استقلال: خجالت نمی کشید؟ ما الان 4‌ماهی می‌شود در ورزشگاه انقلاب تمرین نکرده‌ایم. بعد هم که داخل زمین می‌رویم تازه باید کلوخ جمع کنیم! همه مشکلات ما از همین‌جا […]

ارسلان مطهری مهاجم فرصت طلب استقلال در جدیدترین مصصاحبه خود حسابی از خجالت مدیران بی خیال استقلال در آمده است.

 

طغیان ارسلان مطهری علیه مدیران استقلال: خجالت نمی کشید؟

ما الان 4‌ماهی می‌شود در ورزشگاه انقلاب تمرین نکرده‌ایم. بعد هم که داخل زمین می‌رویم تازه باید کلوخ جمع کنیم! همه مشکلات ما از همین‌جا شروع می‌شود چراکه ما هرچه در زمین تمرین انجام دهیم به زمین مسابقه منتقل می‌شود. به‌نظرم مسئولان باشگاه باید هرچه زودتر یک‌فکر اساسی بکنند.

🔹بهترین تایم برای کمک به تیم زمانی است که ما صدر جدول هستیم وگرنه بعد از اینکه صدر را از دست دادیم دیگر کمک فایده‌ای ندارد. البته این را هم بگویم که با وجود تمام این مشکلات کم‌کاری از سوی بازیکنان صورت نگرفته و نمی‌گیرد. الان نیم فصل شده اما بعضی از بازیکنان ما 5‌درصد و تعدادی هم 10تا 15‌درصد از پول‌شان را گرفته‌اند، یعنی زیر 20‌درصد. من فقط می‌خواهم بدانم خود مدیرعامل باشگاه از اینکه زیر 20‌درصد به بازیکنان پرداختی داشته خجالت نمی‌کشد؟!

🔹آخر مگر می‌شود ما یک‌زمین ثابت نداشته باشیم. یعنی تا این حد گرفتن یک‌زمین سخت است؟ اگر سخت نیست کمی از بی‌خیالی‌تان کم کنید. شما چیز دیگری جز بی‌خیالی می‌بینید؟ شاید هم چیز دیگری است و دوستان به فکر تیم هستند که به این مسایل اهمیت نمی‌دهند. در کل من نمی‌توانم بفهمم دوستان چه کار می‌کنند که ما یک‌سالن وزنه درست نداریم. فقط خواهش می‌کنم دوستان هر کاری که می‌کنند هر چه زودتر مشکلات را حل کنند چراکه در غیراین صورت اتفاقات بدی برای استقلال می‌افتد.

🔹برای سپاهان احترام قائل هستیم اما فقط 3‌امتیاز را می‌خواهیم چراکه برد این بازی برای ما حیاتی است. ما می‌خواهیم خاطره خوبی را در پایان نیم فصل برای هواداران‌مان رقم بزنیم.

دیدگاه کاربران 1 دیدگاه
  • فریبا 9 فوریه 2021 / 10:19 ق.ظ

    مرسی ارسلان با غیرت. اینو بدون که هوادارها پشتت هستن.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید