کد خبر:44027
پ

طرفداری افشا کرد: سندسازی جدید برای آسیایی شدن پرسپولیس؟

پس از افتضاح فصل گذشته در جعل اسناد مالی باشگاه پرسپولیس که به نوعی فدراسیون فوتبال را به عنوان نهاد بالادستی بررسی کننده را زیر سوال برد، به نظر می رسد اینبار موضوع به شکل دیگری در جریان است. از تناقض در صحبتهای وزیر ورزش و رئیس فدراسیون فوتبال در خصوص آسیایی شدن یا نشدن […]

پس از افتضاح فصل گذشته در جعل اسناد مالی باشگاه پرسپولیس که به نوعی فدراسیون فوتبال را به عنوان نهاد بالادستی بررسی کننده را زیر سوال برد، به نظر می رسد اینبار موضوع به شکل دیگری در جریان است.

از تناقض در صحبتهای وزیر ورزش و رئیس فدراسیون فوتبال در خصوص آسیایی شدن یا نشدن تیم ها که بگذریم به موضوع مالکیت مشترک دو تیم استقلال و پرسپولیس می رسیم که تا شب گذشته حل نشده و تنها وعده ای برای واگذاری 51 درصد بلوک دو باشگاه در چند روز آتی به بخش خصوصی داده شد.

اما با انتشار اسناد afc مبنی بر روال اعلام و ثبت مدارک که توسط سایت طرفداری منتشر شده، به نظر می رسد کار از کار گذشته و باشگاه پرسپولیس نمی تواند در آسیا حضور داشته باشد چرا که بنا به آنچه در مستند afc درج شده این اتفاق می بایست 3 ماه قبل از ارسال مدارک در سامانه رخ می داده که این اتفاق انجام نشده است.

بنابراین در حال حاضر تنها استقلال با حل مشکلات مالی اش، شانس اندکی برای حضور در فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا دارد و به طور همزمان نمی توان حضور استقلال و پرسپولیس را در این تورنمنت متصور بود.

در حال حاضر با انتشار این سند، ظاهراً تنها 2 راه برای آسیایی شدن پرسپولیس وجود دارد:

  1. استقلال مدارک خود را بارگذاری نکند
  2. با سندسازی، تاریخ مالکیت 51 درصدی بخش خصوصی در دو تیم به 3 ماه قبل زده شود

کلیدواژه : پرسپولیس

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید