کد خبر:11008
پ

صندلی مدیرعاملی، پاداش خوش خدمتی درویش در انتقال ترابی به پرسپولیس

بر طبق اعلام باشگاه خبرنگاران جوان، رضا درویش (مدیرعامل سابق باشگاه سایپا) و ابراهیم شکوری (سرپرست سابق دبیرکلی فدراسیون فوتبال) ۲ گزینه نهایی برای سرپرستی مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس هستند که به نظر می رسد شانس درویش برای تصدی این پست بیشتر از شکوری جوان باشد که مقبولیت زیادی نیز نزد هواداران پرسپولیس ندارد.   صندلی […]

بر طبق اعلام باشگاه خبرنگاران جوان، رضا درویش (مدیرعامل سابق باشگاه سایپا) و ابراهیم شکوری (سرپرست سابق دبیرکلی فدراسیون فوتبال) ۲ گزینه نهایی برای سرپرستی مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس هستند که به نظر می رسد شانس درویش برای تصدی این پست بیشتر از شکوری جوان باشد که مقبولیت زیادی نیز نزد هواداران پرسپولیس ندارد.

 

صندلی مدیرعاملی، پاداش خوش خدمتی درویش در انتقال ترابی به پرسپولیس

صندلی مدیرعاملی، پاداش خوش خدمتی درویش در انتقال ترابی به پرسپولیس

درویش که در زمان حضورش در سمت مدیرعاملی سایپا، در اقدامی شگفت انگیز پیشنهادهای خارجی مهدی ترابی را نادیده گرفت و بر خلاف نظر علی دایی سرمربی وقت سایپا که مانع از صدور رضایتنامه ترابی و قلی پور برای تیم های داخلی شده بود، رضایتنامه ترابی را برای پرسپولیس صادر کرد و علی رغم تلاش بسیار زیاد استقلال برای دریافت رضایتنامه قلی پور، آن را برای شارلوا صادر کرد.

 

نکته اینکه با اعتراف حمیدرضا گرشاسبی در آن مقطع با هماهنگی های پشت پرده ای که برای انتقال ترابی به پرسپولیس انجام شد، در زمان محرومیت نقل و انتقالاتی پرسپولیس این انتقال نهایی شد و به نوعی ترابی، کادوی درویش به پرسپولیس بود و اکنون زمان پاداش خوش خدمتی آن زمانش به این تیم فرا رسیده و به احتمال بسیار زیاد او به طور موقت سرپرست پرسپولیس خواهد شد.

 

گفتنیست مهدی ترابی که با مشکل خدمت سربازی مواجه بود و با تیم تراکتور قرارداد امضا کرده بود در نهایت با نامه وزارت ورزش به سازمان نظام وظیفه مشکل خدمتش حل شد و با همکاری باشگاه تراکتور و سایپا به تیم پرسپولیس پیوست.

 

با توجه به غیرممکن بودن بازگشت گرشاسبی به پرسپولیس، هواداران پرسپولیس می توانند خوشحال باشند مردی از جنس گرشاسبی مدیریت باشگاه را به دست خواهد گرفت.

دیدگاه کاربران 8 دیدگاه
  • اسطوره فقط همایون خان 27 اکتبر 2020 / 3:46 ب.ظ

    سلام به ادمین محترم، ممنونم از نگاهی که به سایتتون انداختید. ولی کاش زودتر امثاله این کاریرو که امروز کردی انجام میدادی تا حداقل دنبال کنندگان سایتت این همه ریزش نمیکردن با وجوده اجازه دادن به امثاله حسام ملکی که هر مطلبه جعلیرو که زایده مغزه کوچیکه خودشه به چاپ نرسونه. ولی بازم جایه شکرش باقیه که حداقل یه تنبیهی براش در نظر گرفتی. شاید این اقدام شما موثر واقع شود و این آقا دست از نشر اکاذیب بر دارد

    • تاج 28 اکتبر 2020 / 6:25 ق.ظ

      آخه هما خانوم ” اون که آتیشی رفیقته و لنگیه بعد من کجا بی ادبی نوشته بودم که یادم نیست!!!!!؟؟؟؟ اون شمایید که در استادیوم اینقدر فحش و بی شخصیتی درمیارین که بانوان بیچاره اجازه ندارن بیان! جواب سلام علیکه! حتما ازت دیدم که میگم…درمورد این انسان شریف آقاحسام بگم که اینقدر امثال تو ساده این که مثل یک بچه ۲ساله گول میخورن آخه چطور بخاطر تو لنگی میاد رفیق و همکارشه رسوا کنه!!!!!؟؟؟

  • اسطوره فقط همایون خان 27 اکتبر 2020 / 3:40 ب.ظ

    تاژژه بدبخت چیه اتیش گرفتی پستهایه بیتربیتی و در شانه شخصیته خودتو و حشامممم جون نویسنده این مطالبه کذبو در قباله مابقیه افراد خوندم ومثله خودت باهات برخورد کردم تا بفهمی اگه دیگران با حجبو حیا هستن دلیل نمیشه تو بیشخصیت بازی در بیاری و با روشه هوچی گریه همیشگیتونو به دیگران بی ادبی کنی. بعدش من دارم واقعیتارو بهت نشون میدم خواه تو پند میگیری و از راه کج که همانا طرفداری از تیمه حکومتبه کیسست دست ور میداری یا نه بازم تو همین مسیر به اشتباهات و جهلت ادامه میدی. ولی اینو بدون تنها جایی که میتونید هوچی گری کنید در بین خودتون یعنی طرفدارایه شیشتق لاله. پس پیشنهاد میکنم روزه سکوت بگیری. آفرین پسر خوب

  • ژاپنیها فریاد نمیزنند!!! 27 اکتبر 2020 / 10:39 ق.ظ

    کسی که متن با نام همایون خان نوشتی،دمت گرم.
    من تا امروز دو تا متن از آقای حسام ملکی خوندم و متوجه ی مغرضانه و کینه توزانه بودن این متنها شدم و جوابیه فرستادم،چاپ نشد!!!!! ولی ایکاش میفهمیدیم هر نونی خوردن نداره! سوای کری فوتبال بین هوادار و روزنامه و سایتهای منتسب،کسی که به نفع یکی و دروغ در مورد دیگری بنویسه،،،متاسفانه و به نظر بنده،نونی که سرسفره ی زن و بچه ش میبره حرامه……به خدا گاهی فکر میکنم بعضیها چطور مینویسن سخن شریف خبرنگاری یا خبرنگار شریف وغیره ! درحالی که (بلانسبت عزیزان شریف خبرنگار)، افرادی هستند در هر شغل و مقامی که اصلا نمیدونن شرافت چیه و فقط فکر نوشتن مخیلات عوام فریبانه هستند و بعد از مدتی حتی استقلالیهای عزیز هم خواهند فهمید طرف تعادل روانی نداره و فقط یه لایک میکنن برای خوشحالی و جلوگیری از خودکشی نویسنده!!!!!
    با آرزوی سلامتی و شادکامی برای تمام انسانهای شریف و منصف.یاحق

    • admin 27 اکتبر 2020 / 3:32 ب.ظ

      سلام اقای حسام ملکی به دلیل تکرار انتشتر متن های تحریک کننده ده روز تعلیق شدن از نوشتن. دوستان لطفا ادب رو رعایت کنید

  • اسطوره فقط همایون خان 27 اکتبر 2020 / 2:10 ق.ظ

    حششششام جون دوباره رسوا کنندت اومد. اخه بیچاره تو فکر کن یک در صد تیمه سوراختور با مدیر عامله وقتش زنوزیه عشه رو بورس بودن بیان با پرسپولیس کبیر همکاری کنن بدبخت اونا سایه سرورشونو با تیر میزنن.زنوزی حتی برایه اینه که شده اسمش بیاد رو تیتر روزنامه ها و سایتا همه جور مخالفتی میکرد با پیوستنه ترابی به پرسپولیس کما اینکه تمامه زورسم زدو مثله کیسه کشایه همیشه دروغگو و شارلاتان کاری از پیش نبرد چون تمامیه مدارکه پرسپولیس درست بود. بعد در مورده خود سایپا که اول درمورده قلی زاده بگم چون پیشنخاده واقعیه خارجی داشت رفت شارلوا وگرنه حشام درروغگو همون زمانم قلی زاده قرار بوده بیاد پرسپولیسی و خوده دغلبازتم اینو بهتر از همه میدونی که خودش پرسپولیسی بود. همونجوری که همسرش استدقلالیه. و خوب کیسه کشه حقیر یکی از اون پیشنهادایه ترابی که مثله قلی زاده دست به نقد بودو گمانه زنیه رسانه ها نبودو نام ببر که درویش باهاش مخالفت کرد. خوب کوچیک نغز گفتم که مطلبایی که میزنی همخ برا خر کردنه امثاله این( تاژژژژ ) نادانه. و اینکه از این طریق بتونی 4 تا کودنه اسدقلالیرو بکشونی سمت سایت که مطالبه دروغتو بخونن و جاهلانه برات به به کنن. اینم یه رسوایی از دروغایه دیگت. اقایه به هیچ وجه محترم تو که اینقد درگیره پرسپولیس و هر روز داری با تیترای جعلیه دروغ زندگبتو سپری میکنی. اگه دوزار شرف داری درباره خیانتایی که هر ساله اسدقلالو و عواملش دارن تو قراردادایخ ترکمانجچایشون به پولایه این مملکت میکنن و مفت مفت قیمت باریکنارو میرسونن به عرش چیزی میگی. به عنوانه مثاله قرارداده مظاهری رو که کیسه چجوری با عوامفریبی باهاش قرارداد بستو اگه یه ذره انسانیت داری شفاف سازی کن یا قراداده محمود فکری رو که چجوری با زور از نساجی جداش کردید. چطور پارسال پرسپولیس یحیی رو باهاش قرارداد بست کرده بودی پیرهن عثمان الانم اگه مردی فعلا ابن دو تا جنایته کیسه رو از خیله جنایتایه خر سالش توضیح بده تا امثاله اون تاژژژه چت مغز بفهمه طرفداره چه تبمه کثیفیه( هر چند که احتمالا همین تاژژم از عوامل خودته ) تا رسوایی جدیدت مراقبه نونه حرومی که میخوری باش

    • تاج 27 اکتبر 2020 / 6:17 ق.ظ

      های هما خانوم! حرف دهنته بفهم الاغ! نادان تو و همه هم نوعاتید . اگر ایرانی راستین بودی که نیستی حداقل به نام تاج احترام میگذاشتی همونطوری که من برای نام بزرگ پرسپولیس(جداازفوتبال) خبردار می ایستم! تاج شناسنامه ما ایرانی هاست و ازاینکه روی نیم موردعلاقه ام نام بلند تاج است به خود می‌بالم . تا کور شود چشم دشمنان چشم تنگ!!!!! در خصوص فوتبال هم هرچه دل تنگت میخواد بگو که بجاش ماتحت گشادی دارید!

  • تاج 26 اکتبر 2020 / 5:22 ب.ظ

    ننگ ابدی بر مافیای سرخ!

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید