کد خبر:14635
پ

صحبتهای متناقض محمود فکری و پدیده فراموشی در کادر فنی استقلال!

محمود فکری سرمربی استقلال صبح امروز در مصاحبه با اصحاب رسانه صحبتهای جدیدی در خصوص شرایط این تیم مطرح کرد که با مواضع قبلی او تفاوت داشت و متناقص به نظر می رسید.   صحبتهای متناقض محمود فکری و پدیده فراموشی در کادر فنی استقلال! فکری در حالی از رسانه ها و هوادارانی که به […]

محمود فکری سرمربی استقلال صبح امروز در مصاحبه با اصحاب رسانه صحبتهای جدیدی در خصوص شرایط این تیم مطرح کرد که با مواضع قبلی او تفاوت داشت و متناقص به نظر می رسید.

 

صحبتهای متناقض محمود فکری و پدیده فراموشی در کادر فنی استقلال!

صحبتهای متناقض محمود فکری و پدیده فراموشی در کادر فنی استقلال!

فکری در حالی از رسانه ها و هوادارانی که به نوع بازی استقلال گله داشت که مدعی بود او لشگر شکست خورده استقلال را تحویل گرفته و هواداران نباید از او انتظار زیادی در ابتدای کار داشته باشند چرا که استقلالی ها به خوبی استراحت نکرده اند و بازیکنان جدید هماهنگ نیستند.

 

در پاسخ به این ادعای فرافکنانه تنها می توان گفت که فکری قدرتمندترین خط حمله لیگ را تحویل گرفت و با تاکتیک های گنگ خود که هیچ سنخیتی با خصوصیات بازیکنان این تیم ندارد این خط حمله را به بی خطرترین خط حمله لیگ تبدیل کرده. او به این نکته اشاره نکرد  که با چه استدلالی در بازیهایی که دیاباته در زمین حضور ندارد از دقیقه 1 تا 90 برای مهاجمان کوتاه قامت خود سانتر می کند؟!

فکری در حالی صحبت از استراحت می کند که بازیکنان پرسپولیس به سبب حضور در فینال زمان کمتری برای استراحت داشتند و کادر فنی این تیم در مدت کمتر از دو هفته توانست 7 بازیکن جدید این تیم را با بقیه هماهنگ کند و با همان بازیکنان تا فینال اسیا صعود کرد و بهانه های مضحک عدم هماهنگی بازیکنان جدید و استراحت باعث افت کیفیت فنی پرسپولیس نشد.

فکری در حالی دچار فراموشی شده و مصدومیت بازیکنان را از جمله عوامل افت کیفی فنی تیم می داند که او اعتراضی به کیفیت پایین زمین تمرین تیم که عامل اصلی این مصدومیتهاست نداشت و به تعریف و تمجید از شرایط پرداخته بود. به نظر می رسد او فراموش کرده که روزگاری مدعی بود وزیر ورزش نقشی در ناکامی های استقلال ندارد و امروز در ادعایی عحیب مدعی حمایت وزارت خانه از پرسپولیس و تضعیف استقلال شده است!

 

در نهایت اینکه محمود فکری قبل از شروع لیگ بیستم حدود 45 روز فرصت داشته و با علم به همه شرایط هدایت این تیم را به دست گرفته و اوضاع استقلال آنقدرها هم وخیم نبود که او توصیف می کند اما به واسطه نبود دانش روز فوتبال در کادر فنی این تیم که بیشتر در نقش کارآموز در تیم حضور دارند و یا پیشتر امتحان خود را به بدترین شکل ممکن پس داده بودند، این تیم در اجرای ساده ترین تاکتیک ها هم عاجز شده است. شاید بهتر باشد قبل از اینکه دیر شود، فکری بازیهای استقلال با استراماچونی، مجیدی و نامجومطلق را مرور کند چرا که شکست احتمالی او در دربی با این سبک بازی، حکم اخراج او را امضا خواهد کرد.

 

نکته آخر اینکه محمود فکری مغز متفکر خود در نساجی را در آن تیم جا گذاشت و امروز به حنیف و صمد و آرش رسیده است و اگر در انتخاب یک آنالیزور و دستیار با دانش تعلل کند به همان سادگی که به نیمکت استقلال رسید مجبور به خداحافظی خواهد شد.

 

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید