کد خبر:6624
پ

صحبتهای علی کریمی پس از جدایی از استقلال: هرگز با سعادتمند مذاکره نکردم

علی کریمی هافبک پرتوان استقلال که خبرهایی مبنی بر ادامه حضورش در تیم شنیده می شد، سرانجام تصمیم نهایی خود را گرفت و قصد دارد فوتبال خد را در خارج از ایران دنبال کند؛ او که از برخی اتفاقات و شایعهات ناراحت به نظر می رسید صحبتهایی را پس از جدایی اش از استقلال مطرح […]

علی کریمی هافبک پرتوان استقلال که خبرهایی مبنی بر ادامه حضورش در تیم شنیده می شد، سرانجام تصمیم نهایی خود را گرفت و قصد دارد فوتبال خد را در خارج از ایران دنبال کند؛ او که از برخی اتفاقات و شایعهات ناراحت به نظر می رسید صحبتهایی را پس از جدایی اش از استقلال مطرح کرد.

 

فوری | پخش زنده لیگ قهرمانان آسیا در ایران تحریم شد

 

صحبتهای علی کریمی پس از جدایی از استقلال: هرگز با سعادتمند مذاکره نکردم


من هرگز با احمد سعادتمند سر یک میز برای مذاکره ننشستم. از قبل هم به باشگاه استقلال اعلام کرده بودم در پایان فصل جدا می شوم و تنها درخواستم پرداخت دستمزد و حقوقم از باشگاه بوده و هرگز مبلغ اضافه ای را درخواست نکردم. هرگز هم درباره مسائل مالی بحث نشده است. تماس هایی با برخی اطرافیانم گرفته شده و گفته اند علی کریمی بیاید راضی اش می کنیم اما هرگز من راجع به مساله مالی و عدد قرارداد حرفی نزدم. بله، من گفته ام که از کشورهای خارجی پیشنهاد دارم اما درباره مبلغ صحبت نکردم. اصلامذاکره ای در کار نبوده که بخواهیم روی آن حرف بزنیم.

اصلا موضوع جدایی بازیکنان از باشگاه و حضورشان در یک لیگ خارجی و بحث فروش نفرات یک مساله طبیعی در تمام باشگاه های دنیا است و نبایداین را در ایران اینقدر بزرگ کنیم. مثلا رونالدو از رئال مادرید جدا می شود و آب از آب تکان نمی خورد. چون بازیکنانی که کنارش بودند مسئولیت بیشتری روی دوش آنها قرار می گیرد و شروع به درخشش بیشتر می کنند. من مطمئن هستم این موضوع در استقلال هم رخ خواهد دادو قول می دهم آرش رضاوند امسال بازیکنی متفاوت تر از آن چیزی که تصورش را بکنید خواهد بود. من مطمئن هستم جدایی ام لطمه ای به استقلال نخواهد زد.

هنوز در حال مذاکره هستم و صحبت می کنم تا تیم آینده باشگاهی ام را انتخاب کنم. حقیقتش از اینکه اسمم زیاد مطرح می شود و گفته می شود پیشنهاد نجومی دارم راضی نیستم و این موضوعات برایم خوشایند نیست. برای استقلال هم در لیگ قهرمانان آسیا آرزوی موفقیت می کنم.

کلیدواژه : استقلالعلی کریمی

دیدگاه کاربران 1 دیدگاه
  • تاج 13 سپتامبر 2020 / 6:55 ب.ظ

    برو به درک! از ابراهیمی عزیزتر و محبوب تر هرگز نبوده و نخواهی شد و نیستی!! اگه شرف داشتی که نداری بخاطر خواهش و درخواست میلیونها هوادار مهربان و عاشق حداقل تا پایان گروهی آسیا کمک تاج بازی میکردی؟! بعد میرفتی. اصلا از طرز بازی فینال حذفی تاباو بود! یا سیبیلتِ چرب کرده بودن یا بخاطر خوش خدمتی برای برکناری فرهاد به بعضی افراد نفوذی وزیر و دشمنان اونطور عجیب بی تفاوت ودر بیشتر صحنه ها به سود حریف به توپ ضربه میزدی!!! امیدوارم روز خوش نبینی . نه در زندگی فوتبالی ونه در زندگی اجتماعی ات! گور پدر طرفدارات هر خری میخواد باشه……

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید