کد خبر:24602
پ

صحبتهای عجیب مهدوی کیا و فرار از پاسخگویی به سوالات در شوی فوتبال برتر

همانطور که پیشتر عنوان شده بود مهدی مهدوی کیا در برنامه شب گذشته وتبال برتر به صورت ویدئویی از آلمان مهمان برنامه فوتبال برتر بود و قصد داشت به دفاع از اتهامات وارده به آکادمی کیا در موضوع احراز صغرسنی بازیکن تیمش بپردازد. نکته ای که به نظر می رسید با هماهنگی کامل محمدحسین میثاقی […]

همانطور که پیشتر عنوان شده بود مهدی مهدوی کیا در برنامه شب گذشته وتبال برتر به صورت ویدئویی از آلمان مهمان برنامه فوتبال برتر بود و قصد داشت به دفاع از اتهامات وارده به آکادمی کیا در موضوع احراز صغرسنی بازیکن تیمش بپردازد. نکته ای که به نظر می رسید با هماهنگی کامل محمدحسین میثاقی انجام شده و این تریبون به صورت ویژه در اختیار او قرار گرته بود چرا که در هیچ برنامه ای تاکنون به موارد این چنینی در رده های پایه پرداخته نشده بود و تنها به صر اینکه نام مهدوی کیا در این پرونده مطرح شد برنامه وتبال برتر نیز مثل سایت ورزش 3 قصد تطهیر مهدوی کیا را داشت اما با روی خط آمدن عضو کمیته انضباطی هیئت فوتبال تهران تقریباً برنامه ها آقایان مختل شد.

 

صحبتهای عجیب مهدوی کیا و فرار از پاسخگویی به سوالات در شوی فوتبال برتر

صحبتهای عجیب مهدوی کیا و فرار از پاسخگویی به سوالات در شوی فوتبال برتر

مهدوی کیا که از ابتدای صحبتهایش تا انتها جز یک مورد(تشخیص چشمی سن بازیکن توسط عضو کمیته انضباطی) به موضوع خاص دیگری اشاره نکرد ادعا داشت چرا آقایان بدون تست تراکم استخوان و تستهای اینچنینی در ایفمارک یا هر مرکز دیگری رای را صادر کرده اند و این در حالیست که پیشتر آنها اعلام کرده بودند جواب تست ایفمارک و تراکم استخوان را در اختیار دارند اما این موضوع نیز توسط ایفمارک تکذیب شد.

نکته جالب در خصوص صحبتهای مهدوی کیا اینکه او هرگز به سوال چالشی سلیمانی عضو کمیته انضباطی هیئت فوتبال تهران جواب نداد و مخاطبین برنامه هرگز متوجه نشدند که اولاً چرا مهدوی کیا به 6 درخواست هیئت فوتبال برای مراجعه حضوری بازیکن بی توجه بوده و در ادامه چرا او بازیکن دیگری را به جای بازیکن فوق الذکر به جلسه برده که بعداً با سوال و جواب از او و لهجه این بازیکن مشخص شد که بازیکنی که به هیئت فوتبال برای راستی آزمایی برده شده، آن بازیکن مذکور نبوده است!

این بازیکن مهدی رستم نژاد و گلر سابق تیم میعاد کوشان و هم بازی و همشهری سابق محمدصدرا طاهر (محمدرضا طاهر) است.

 

سلیمانی به صورت صریح این سوال را مهدوی کیا پرسید اما نه تنها او بلکه مجری برنامه که با سمت و سوی حمایتی از مهدوی کیا برنامه را دنبال می کرد پیگیر جواب این مسئله نشدند که چرا بازیکن دیگری به جای بازیکن مورد نظر به هیئت فوتبال برده شده است.

به نظر شما بازیکنی که در تصویر مشخص شده متولد 86 است ؟

در تصویر بالا نیز به طور واضح یا به تعبیر آقای سلیمانی با چشم هم می توان تشخیص داد که بازیکن نشسته سمت راست، متولد 86 نیست و نیازی به تست تراکم استخوان و تست های دیگر نبوده و

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید