کد خبر:39472
پ

صحبتهای عجیب مدیرعامل پرسپولیس در مورد شیخ دیاباته

رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس در حاشیه مراسم انتخابات فدراسیون فوتبال توضیحاتی در خصوص مذاکره با کاوه رضایی و دیاباته داد که بخشی از صحبتهایش در مورد دیاباته عجیب به نظر می رسید. صحبتهای عجیب مدیرعامل پرسپولیس در مورد شیخ دیاباته دروبیش ابتدا مذاکره پرسپولیس با کاوه رضایی را رد کرد. تکذیبی که به نظر می […]

رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس در حاشیه مراسم انتخابات فدراسیون فوتبال توضیحاتی در خصوص مذاکره با کاوه رضایی و دیاباته داد که بخشی از صحبتهایش در مورد دیاباته عجیب به نظر می رسید.

صحبتهای عجیب مدیرعامل پرسپولیس در مورد شیخ دیاباته

دروبیش ابتدا مذاکره پرسپولیس با کاوه رضایی را رد کرد. تکذیبی که به نظر می رسد ریشه در ناکامی او در جذب کاوه رضایی داشت و برای سرپوش گذاشتن بر روی این ناکامی مطرح شد چرا که پرسپولیسی ها پس از اطلاع از شرایط جذب کاوه رضایی به نوعی مذاکرات با دیاباته را متوقف کردند تا در صورت توافق با رضایی، او را جذب کنند نه دیاباته.

اما پس از منتفی شدن حضور رضایی در پرسپولیس، مدیران این تیم بار دیگر به سراغ ادامه روند مذاکرات با دیاباته 34 ساله و البته مصدوم رفتند و طبیعتاً این بازیکن که به واسطه رد شدن در تست پزشکی الغرافه از تیم استراماچونی کنار گذاشته شده بود و هیچ تیمی را خواهان خود نمی دید، بدون لحظه ای درنگ، هر پیشنهادی را می پذیرفت و در نهایت نیز همینگونه شد و توافق انجام شده و تنها امضای رسمی قرارداد با دیاباته باقی مانده است.

اما عجیب ترین بخش از صحبتهای درویش در خصوص بازیکن حرفه ای همچون دیاباته آنجا بود که او مدعی شد در زمانی که در استقلال هم بوده، این بازیکن به پرسپولیس علاقه داشته است. اظهارنظری بعدی از دیاباته که در زمان مذاکرات نهایی طرفین معمولاً مطرح نمی شود که اگر اینگونه بود، از مدتها پیش می بایست این مذاکرات به نتیجه می رسید که تا این لحظه اینگونه نشده است.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید