کد خبر:10169
پ

صحبتهای عجیب محمود فکری در خصوص وضعیت استقلال با آهنگ همه چی آرومه!

محمود فکری سرمربی استقلال عصر امروز در مصاحبه با رسانه باشگاه استقلال از ایده آل بودن شرایط در تیم صحبت کرد و به نظر می رسد این مصاحبه دیکته شده از سمت باشگاه برای جلوگیری از تجمع هواداران معترض استقلال صورت گرفته باشد و فکری که ذوق زدگی خاصی از نشستن روی نیمکت استقلال در […]

محمود فکری سرمربی استقلال عصر امروز در مصاحبه با رسانه باشگاه استقلال از ایده آل بودن شرایط در تیم صحبت کرد و به نظر می رسد این مصاحبه دیکته شده از سمت باشگاه برای جلوگیری از تجمع هواداران معترض استقلال صورت گرفته باشد و فکری که ذوق زدگی خاصی از نشستن روی نیمکت استقلال در رفتار و گفتارش پیداست، دوست ندارد با موضع گیری علیه وزارت ورزش و اعتراض  به آشفتگی شرایط همان راهی را برود که استراماچونی رفت و خیلی زود نسخه ش پیچیده شد؛ چرا که اعتراض به شرایط در باشگاه استقلال مساوی با برکناری از سمت است که در چند سال اخیر به انحا مختلف اجرایی شده است.

 

صحبتهای عجیب محمود فکری در خصوص وضعیت استقلال با آهنگ همه چی آرومه!

 

محمود فکری در حالی از عادی بودن شرایط د تیمش صحبت کرده که در آستانه شروع لیگ هنوز دیاباته به تمرینات این تیم بازنگشته و با غیبت او در تمرینات تاکتیکی و بدنسازی، احتمالاً هفته های ابتدایی فصل را از دست خواهد داد؛ وضعیت پرداخت به میلیچ نامشخص است؛ تکلیف طلب سفر مشخص نشده و هنوز وضعیت ثبت قرارداد بازیکنان جدید این تیم نامعلوم است؛ تمرینات استقلال در بی کیفیت ترین زمین تمرینی ممکن در تهران برگزار می شود و فکری همچنان معتقد است همه چیز در تمرینات خوب پیش می رود!

محمود فکری با انجام این مصاحبه سفارشی، تمام راههای توجیه وبهانه جویی بابت عدم نتیجه گیری با استقلال را به روی خود بست و وقتی همه چیز عالی و خوب پیش می رود، هواداران استقلال نیز از هفته اول لیگ از او و تیمش انتظار پیروزی دارند و بهانه هایی همچون دیر اضافه شدن کادر فنی به تیم، بدنسازی، دیر اضافه شدن ستاره ها به تیم و مصدومیت و … هرگز قابل قبول هواداران این تیم نخواهد بود چرا که امروز او از شرایط موجود ابراز رضایت کرد!

در عادی نبودن اوضاع همین بس که صبح امروز پرویز مظلومی اعضای کادر فنی را ممنوع المصاحبه می کند اما عصر، محمود فکری با رسانه باشگاه استقلال مصاحبه ای حاشیه ای انجام می دهد که به شدت بر روی مقبولیت فکری نزد هواداران استقلال تاثیر منفی گذاشته است.

 

پی نوشت: شاید فکری اولین تجربه ش در استقلال را به عنوان مربی پشت سر میگذارد اما هواداران استقلال چهار سالی هست به این شرایط تکراری عادت کرده اند و خروجی همه این اتفاقات و بلاتکلیفی ها را به خوبی می دانند که حداکثر آن، نایب قهرمانی در لیگ است!

 

 

دیدگاه کاربران 1 دیدگاه
  • تاج 19 اکتبر 2020 / 6:50 ق.ظ

    چطور برای علیل زاده بدون کارنامه 14میلیارد پول هست و جلسه دوفوریتی مجلس میگیرند! اما برای ملیچ اروپایی با اون همه رزومه در لیگهای معتبر اروپا حق قانونی شرعی اسلامی اش پول ندارند!!!؟؟ مگر اینحا دم از اسلام اسلام نمیزنند آیا اسلام گفته حق و حقوق دیگران را ندهند!؟ یا دین جدیدی اومده ما بیخبریم!؟ از وقتی مسلمان با کافر نجس(روس و چین) کمونیستی سرمیز شام میشینه و دست میدن و قراردادهای ننگین تر از ترکمانچای میبندن حتما خبرهایی هست و بدعت هایی!!!!!!

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید