کد خبر:24277
پ

صحبتهای عجیب حمید مطهری دستیار سرمربی پرسپولیس

حمید مطهری دستیار یحیی گل محمدی در پرسپولیس با انتقاد از تحلیل فنی برخی پیشکسوتان باشگاه پرسپولیس که نسبت به عملکرد ضعیف پرسپولیس مقابل گوا انتقاد کرده بودند مدعی شد آنها باید چه کار می کردند که نکردند و نقدها از بازی پرسپولیس منصفانه نیست.   صحبتهای عجیب حمید مطهری دستیار سرمربی پرسپولیس این صحبتهای […]

حمید مطهری دستیار یحیی گل محمدی در پرسپولیس با انتقاد از تحلیل فنی برخی پیشکسوتان باشگاه پرسپولیس که نسبت به عملکرد ضعیف پرسپولیس مقابل گوا انتقاد کرده بودند مدعی شد آنها باید چه کار می کردند که نکردند و نقدها از بازی پرسپولیس منصفانه نیست.

 

صحبتهای عجیب حمید مطهری دستیار سرمربی پرسپولیس

صحبتهای عجیب حمید مطهری دستیار سرمربی پرسپولیس

این صحبتهای مطهری از آن جهت عجیب به نظر می رسد که ضعف پرسپولیس در جناح چپ کاملاً هویداست و این تین دو گل مشابه مقابل دو حریف نه چندان قدرتمند دریافت کرده است که همین دو مسئله خود جای نقد دارد. جدای از این بحث، عملکرد ضعیف مهاجمین پرسپولیس در زدن ضربات نهایی نیز یکی دیگر از نکاتی است که نقد جدی به آن وارد است به طوری که هرچقدر هافبکهای پرسپولیس در ایجاد موقعیت خوب عمل می کنند اما ضربات نهایی توسط مهاجمین به قدری بد زده می شود که در نهایت سید جلال حسینی 40 ساله می بایست بازی ها را برای پرسپولیس در بیاورد.

 

اتفاقاً انتقاد به جای منتقدین در عوض کردن پنالتی زن اول تیم مقابل گوا و سپردن پنالتی دوم به کنعانی زادگان به جا و قابل تامل است اما کاد فنی پرسپولیس هیچ توضیحی بابت این تغییر در جریان بازی به رسانه ها و منتقدین ارائه نکرده است و تنها در مقابل منتقدین موضع گیری کرد.

 

اینکه کادر فنی پرسپولیس از دو مهاجم با خصوصیات مشابه به نام های شهریار مغانلو و عیسی آل کثیر در یک بازی به طور همزمان بازی می گیرد و خروجی از این ترکیب نامانوس حاصل نمی شود، مستقیماً به اشتباه کادر فنی در چینش اولیه تیم بر می گردد چرا که  سبک مغانلو و آل کثیر مکمل یکدیگر نیست و همین موضوع باعث سردرگمی مهاجمین پرسپولیس مقابل تیم به شدت ضعیف گوا شد.

 

حمید مطهری که نشان داده با لفاظی و بازی با کلمات می تواند بر وی احساسات مخاطب تاثیر بگذارد، در مصاحبه اخیر خود سعی کرده ضعف فنی پرسپولیس را پنهان کند؛ این در حالیست که جدای از نقاط قوتی که در پرسپولیس وجود دارد،، قطعاً انها می بایست به نقاط ضعفی که توسط پیشکسوتان این باشگاه مطرح می شود، اهمیت دهند تا در بازیهای به مراتب سخت تر در مراحل بالاتر گرفتار نشوند.

 

مطهری پیشتر نیز مدعی بود حریفان به جای بحث های غیرفنی و حاشیه ای در مورد مسائل فنی بازی ها در لیگ برتر صحبت کنند اما این در حالی بود که او و گل محمدی در کنفرانس های خبری بعد از هر بازی که با ناکامی پرسپولیس همراه بوده در مورد هر مسئله حاشیه ای صحبت کرده اند جز مسائل فنی. لیست بهانه های کادر فنی پرسپولیس در بازیهای مختلفی که با عدم نتیجه گیری همراه بوده زبانزد خاص و عام شده است به طوی که یکبار باران، یکبار باد، یکبار چمن بلند ،یکبار زمین سفت، یکبار سازمان لیگ و فدراسیون، یکبار رسول پناه و … باعث عدم نتیجه گیری پرسپولیس شده است و کاد فنی این تیم در مواقعی که نتیجه نگرته هرگز به موضوعات فنی و اشتباهات خود اعتراف نکرده است.

 

 

دیدگاه کاربران 18 دیدگاه
  • نوری فرخی 22 آوریل 2021 / 1:09 ب.ظ

    از نقد مغزضا نه ات میشه فهمید که یک راس ضدپرسپولیسی هستی برو جای دیگه مزه بریز اینجا پرسپولیس است اتحاد موج می زند هاتف خان برو داداش اینجا چیزی گیرت نمیاد

  • پوکررررر 22 آوریل 2021 / 1:05 ب.ظ

    در این که پرسپولیس فقططط میسوزونه هیچ شکی نیست.بقول دوووستی این پرسپولیس فقط میسوزونه،فقط میسوزووونه.الانم دوستان سوختن،بددددم سوختن افتادن به بحث تحلیل.

  • ناشناس 22 آوریل 2021 / 12:40 ب.ظ

    اتفاقأ تمامی پیشکسوتان از تیم وکادر فنی حمایت میکنند
    شما هم بشین پای تلوزیون هی چش بمالون تاشکست پرسپولیس رو ببینی
    نقد کاملأ مغرضانست
    هوادارا رو نمیتونی گول بزنی اخوی!!!!

    • امین 22 آوریل 2021 / 12:52 ب.ظ

      اقای کلهر اقای فنونی زاده انتقاد کردن . وقتی مربی تیم میاد میگه باد بود باون بود چمن بلند بود زمین سفت بود … این میشه تحلیل فنی؟ ولی وقتی یه سمت اتوبان ه و دو گل مشابه میخوره یه تیم میشه تحلیل مغرضانه ؟ تعصب کور کرده چشاتونو

  • امین 22 آوریل 2021 / 9:38 ق.ظ

    با سلام متاسفم برا نقد مغرضانه ی شما
    نه تحلیل فنی کردید
    نه منصفانه صحبت کردید
    متاسفم برا شما
    این نشون میده شما هیچی بلد نیستید

    • مهران 22 آوریل 2021 / 10:06 ق.ظ

      از این فنی تر ؟ مستقیم به مشکلات فنی اشاره کرده دیگه چطوی باید فنی بگه ؟ نکنه ربط دادن مشکلات فنی به باد و بارون و چمن تحلیل فنی ه ؟

      • ناشناس 22 آوریل 2021 / 12:44 ب.ظ

        اینجا هم دس برنمیدارین؟😂😂این حجم از سوختن عجیبه

  • اسی پرسپولیسی 22 آوریل 2021 / 9:23 ق.ظ

    اقای نتنظزی نزن زور زیاد میگم الونگ الونگ بیاد🤣🤣🤣🤣

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید