کد خبر:20534
پ

صحبتهای عجیب باجناق معروف سرمربی استقلال: تا 1400 دندان روی جگر بگذارید

نظری جویباری معاون سابق مدیرعامل استقلال که باجناق محمود فکری نیز محسوب می شود در اظهاراتی عجیب از فکری دفاع کرد و مدعی شد این وضعیت تا پایان دولت تدبیر و امید پابرجا خواهد بود و حتی استراماچونی نیز با وجود آقایان موفق نمی شد! اما نکته ای که مدافعین محمود فکری به آن توجه […]

نظری جویباری معاون سابق مدیرعامل استقلال که باجناق محمود فکری نیز محسوب می شود در اظهاراتی عجیب از فکری دفاع کرد و مدعی شد این وضعیت تا پایان دولت تدبیر و امید پابرجا خواهد بود و حتی استراماچونی نیز با وجود آقایان موفق نمی شد! اما نکته ای که مدافعین محمود فکری به آن توجه ندارند این است که فکری کم و کسری از جانب بازیکن نداشته و ندارد و خود او باعث به وجود آمدن تنش بین کادر فنی و بازیکنان شده است و ضعف فنی که هوادار استقلال در زمین مسابقه از کادر فنی این تیم می بیند، ارتباطی به وزیر و وکیل و … ندارد.

 

صحبتهای عجیب باجناق معروف سرمربی استقلال: تا 1400 دندان روی جگر بگذارید

صحبتهای عجیب باجناق معروف سرمربی استقلال: تا 1400 دندان روی جگر بگذارید

همه مشکلات استقلال از اتاق مدیریت شروع می شود. خوب نیست مدیران باشگاه پشت هم حرف بزنند. جای بازیکنان، مدیران را ممنوع المصاحبه کنید!

آقای سلطانی فر! آنچه بر خود نمی پسندی بر دیگران نپسند. آقای وزیر ارتباطات! شما زمان شش تایی ها به دنیا نیامده بودی. همین مانده بود وزیرِ دولت تدبیر “کری” بخواند! تا کی از عراقچی و جهرمی طعنه و کری بشنویم؟

با این کری خوانی ها برادر را به جان برادر می اندزید، پدر را به جان پسر! سلطانی فر ورزش و جوانان مملکت را رها کرده، چسبیده به استقلال و پرسپولیس. چرا سعادتمند قبول کرد بازیکن تا نیم فصل زیر 50درصد دریافتی داشت، فسخ کند؟ با این وضعیت استقلال هرگز روی موفقیت را نمی بیند

چطور پرسپولیس یک ماهه 60 میلیارد درآمدزایی می کند، استقلال 2 میلیارد! هواداران بازیچه صفحات مجازی نشوند. همه تیم ناراضی هستند، فکری چند نفر را اخراج کند؟ شاید دولتِ بعد، علیه استقلال حق کشی نکند! نمی دانیم اسم این دولت را تدبیر بگذاریم یا امید!

کلیدواژه : استقلال

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید